Prachtig!
Thnx.
Schitterend, gefeliciteerd!
Schijnbaar werden er vandaag 2 IWC’s afgeleverd op HF. Ik keek al jaren naar de Fliegers van IWC en van het weekend besloten dat ie er eindelijk moest komen. En wat ben ik blij met deze
De 36mm met een bruine plaat:
Gefeliciteerd!!!
Prachtig! Heel veel draagplezier. Ik weet zeker dat dat gaat lukken.
Dank je wel.
Top, ik geniet ook erg van dit klokje, goede keuze.
Mijn nieuwste NA. De Titan Chronograph van Porsche Design gemaakt door IWC.
Een absolute design classic.
Het gaat om een eerste generatie uitvoering van het horloge. Deze specifieke wijzerplaat werd alleen in 1982 gebruikt en het serienummer matcht met dit jaar. De band is van de tweede generatie zoals vaak omdat de eerste generatie na een paar jaar dragen uit elkaar viel. Ze werden bij service in die tijd gratis ge upgrade naar de 2e generatie heb ik begrepen.
Heel gaaf! Zeker een uniek en mooi design.
Zijn de wijzers al eens vervangen? Die zijn veel witter dan de uurmarkers? Of lijkt dat maar?
Kunnen zeker al eens vervangen zijn maar lang geleden toen het ook nog met tritium gevuld was. Ik denk dat het vooral een vertekend beeld is omdat de wijzers wit zijn met een heel dun streepje tritium. Ook de kleine chrono wijzers zijn wit en die verkleuren verder niet.
Wie wat bewaard heeft wat…de NA op een IWC PD catalogus en met de bandentool die ik gelukkig beide bewaard had!
Apeldoorrrreee