Dank.
Heerlijke zomerse en sportieve rakker deze Mark XX… toch zit ik er aan te denken hem te verkopen en de ceramische variant te nemen met een rode en turquoise band erbij
Voor deze combi zou ik hem wel willen “offeren”
Hij is ook mooi… daarom blijf ik twijfelen om hem in het blauwe te duwen
Nope! Mooi horloge hoor… maar dat samenwerken tussen merken, in dit geval Mercedes, is niet zo aan mij besteed als Peugeot en Mini rijder
Ja die snap ik wel! Ik kijk dan ook meer naar hoe mooi ik iets vind hoor. Het staat wel op de achterkant en daar moet je van houden. Heb afgelopen week de mark xx met blauwe plaat gepast op staal. Dat was hem niet helemaal voor mij. Flieger hoort mijns inziens niet op staal. Denk dat de zwarte of groene op leer/rubber mij beter zal bevallen. Prachtig horloge!
Rattrapante
Aiaiai, word ik hiermee tijdens mijn vakantie geconfronteerd. deze staat bovenaan op mijn lijst. Moet ik nog vragen of ie je bevalt?
Die ceramische is echt een plaatje!
Dit is nog de oude iw3714 met modified valjoux 7750.
Draag hem veel te weinig, maar is echt een toffe zomerklok!
Die is inmiddels besteld
Aah ok. Ik zit te kijken naar een IW371605.
Maar het uiterlijk is hetzelfde.
Ik zou die op rubber nemen. Of de gouden op die groene rubber
Mark van WatchInside heeft mijn IWC Flieger uit 2007 met een 7750 uurwerk, een welverdiende revisie gegeven, slijtageonderdelen vervangen alles weer gesmeerd en opnieuw afgesteld en gereinigd hij is weer helemaal tip top.
Goede service en duidelijke afspraken en kosten, bij deze absoluut een aanrader !!