Catalogus opgezocht
, had hem gelukkig nog…
Na enkele weken in de watchwinder deze weer gedragen en gelijk vandaag een afspraak gemaakt voor over een paar weken @iwc voor een 2024 ingenieur
Ik dacht: hoezo zijn de wijzers “smaller” van de ceramic?!? Maar de outline is zwart tegen polish bij de Mark XX
Met een ander bandje krijg je meteen een heel ander horloge! Vele bandjes staan hem
Mee eens, kan bijna niet fout…
Verse plaatjes… van de;
IWC Pilot Top Gun met een ceramic kast, titanium kroon en achterdeksel in 41mm. Referentie IW326906 —> let wel dit is de geupdate versie met de rubberband i.c.m. het EasX-CHANGE system en het 32111 caliber met 120 uur gangreserve. Zijn voorganger met hetzelfde referentienummer had een nato band en een ouder uurwerk.
Geweldige foto’s weer.
Dank je wel
Prachtig horloge, fantastische foto’s
Waanzinnig setje Man!!! Hou je de oranje ook in de collectie ?
Prachtig horloge!
Ik zit er ook naar te kijken, maar twijfel omdat dit IWC materiaal veel sneller zou krassen (of sporen laat zien) dan Omega’s keramiek (bv. mijn Dark Side of the Moon).
Op sommige Chrono24 foto’s en fora topics zag ik dit. Met een “gum” is niet alles weg te halen?
Volgens mij ben jij voorzichtig met je horloges, maar wat ben jij hierover tegen gekomen online?
Heel mooi !