Heel mooie keuze en perfecte set zo!
Top!
Heb je toevallig de oranje band al op de top gun gehad?
En dan graag foto’s
Waanzinnig mooi setje
Top gun duo
Dank je wel mannen
@Vinbiz nee de oranje heb ik er nog niet op gehad Zodra ik hem weer in huis heb zal ik even een switch doen en even een foto posten
Super. Ben benieuwd.
Heel tof zo op dat rubber! En die Breitling is ook vet, in een normaler maatje.
Ik draag mij LPP al een tijd op de Top Gun nato.
Thenks Bro Nato zou ik ook graag willen… maar de nato waarop jij hem draagt is eigenlijk net te lang voor mijn pols. En terugsteken gaat niet echt lekker met de topgun nato.
Trouwens een erg mooie dial die LP van je
Ja, dat terug steken vindt ik ook niet mooi, maar op mijn pols hoef ik dat dus niet te doen. Daardoor voor mijn perfect draagbaar op deze band.
Zat net even te kijken naar die rubberband die je nu hebt. Ik had het graag eens geprobeerd op rubber, maar het zijn niet echt probeer prijsjes
Net terug van een full service. Horloge is uit 1982 en loopt weer als een zonnetje!
En geclaimd door mijn oudste zoon die 80s design leuk vindt, in horloges en auto’s dus dan is dit wel een top combinatie…
Hij moet nog wel even wachten, tot zijn Bachelor klaar is of zo. Kan ik voorlopig nog even zelf genieten…
Erika strap is de oplossing
Wat een prachtig horloge. Mooie maatvoering.
Gefeliciteerd!
Het is een chronograaf denk ik? En zijn dan die brede dingen rechts de knoppen voor de bediening?
Klopt de Titan Chonograph met geïntegreerde band en geïntegreerde knoppen waardoor het één geheel is dat organisch in elkaar overloopt. Toen best een vernieuwend design. Je kunt hier ook nog wat lezen over de achtergrond. Sinds het horloge binnen kwam is deze vooral weg geweest voor de full service…
Ik vind het tof!!
Weet iemand of er voor deze portugieser 40mm mooie leren banden worden gemaakt die beter/ronder aansluiten aan de kast? Ik kan ze origineel niet vinden.
Umpfgh dat is een mooie horloge.
Dankje!
Misschien een dikkere voering en custom curving in de bandaanzet en een curved springbar? Mooi horloge hoor, ik vind persoonlijk niks mis met de aansluiting op de kast.
Edit, om in te lezen en wat voorbeelden: