IWC only (Deel 2)

Nieuwe blauwe Ingenieur… nice.

4k te duur geprijsd alleen

9 likes

Ingi 3227 dag

9 likes

Heb weleens gelezen dat op ceramic van iwc zeker geen krassen komen, maar dat het zachtere materiaal waar het mee in aanraking komt kleine deeltjes achterlaat. Een soort residue. Dat zie je dan op het ceramic.

2 likes

Dus niets aan het handje

2 likes

16 likes

Ik ga er niets aan doen omdat het zo goed als niet te zien is… op de foto is het met het “goede” licht gemaakt :sweat_smile: Gewoon om geen gezeur achteraf te krijgen :blush:

@JacksonT het is inderdaad de kleur van de plank van een archiefkast op kantoor :joy:

7 likes

Dat begrijp ik heel goed! Heel transparant. Het horloge mag ook wel een beetje leven naar mijn mening.

2 likes

Deze is ook mooi he! Denk dat ik de groen/blauwe nog iets mooier vind.

14 likes

Me too ! Alleen de PCL’s hoeft van mij niet

1 like

Zijn er dan stalen versies met en zonder pcl? Of heeft alleen de titanium brushed centre links.

1 like

Ja enkel de “aqua” heeft PCL’s, (IW328903)
De andere modellen hebben dat dus niet.

1 like

Mooi!! Daar word ik wel hebberig van (nog meer).

1 like

Ohh thanks! Had laatst alleen de aqua gepast bij de boutique, was mij niet opgevallen dat er verschillen waren met andere stalen versies.:smiley:

1 like

Ja dat is het ding ook, de Aqua heeft wel PCL maar dat valt niet echt op omdat de center link niet plat is en daardoor minder spiegelt.

Ik vind de Aqua overigens ook veel mooier dan deze nieuwe blauwe. Beetje saai komt die over.

9 likes

Prachtig :+1:

1 like

Ik vind deze wel mooi. Ik denk dat je er wat minder snel op uitgekeken zou kunnen geraken dan de Aqua, maar ik zou eens in het echt moeten oordelen.

Helaas 12k mooi? Ik blijf er moeite mee hebben. Hadden ze er een mooi uurwerk in gestopt met met een leuke open caseback dan weet je waar je centen zitten, nu blijft het toch een smak geld voor wat het is. Maar het ontwerp en de reeks blijft me wel fascineren hoe dan ook :blush:

5 likes

Ik denk er hetzelfde over.
Alhoewel ik de groen/blauwe wijzerplaat ook erg mooi vind.
Gelukkig hebben ze destijds niet voor zo’n “tiffany green” kleurige wijzerplaat gekozen. Die rage is nu gelukkig echt wel voorbij :smiley:
.

2 likes

Die wil ik wel eens in dat goud met donker paars zien.

Eigenlijk liever nog met een witte plaat en paarse cijfers en wijzers, maar goed…

IWC DaVinci

24 likes

Aquatimer GST 3536-01

12 likes