Ik zit op de site van IWC naar de rubberen banden te kijken voor een Mark xx.
Maar ik krijg de banden niet te zien op het bewuste model, alleen los.
Iemand een idee waar en hoe dit online toch te kunnen zien?
Of wordt het wachten op een passessie?
IWCgirl op Insta laat best wat combinaties zien. Ze heeft mij ook geïnspireerd
De site van IWC heeft niet zo’n “configurator” als Omega. Anders naar de boutique in Antwerpen, Rotterdam of dat gehucht bij Schiphol.
Heel mooi maar je moet wel iets met de day date functie doen, het is Friday the 13th
, helemaal gelijk ga het meteen doen
Goed plan. Morgen even binnenlopen
Leuk! Even wat drinken bij het Botanic hotel waarna je de Pre Owned van Schaap kunt bezoeken. Grenzen aan elkaar en op 5 min. van de IWC Los van dat is Antwerpen
Amsterdam is dichterbij Utrecht hè
Enige ervaring met korting op dit model ? Of is dat een no go ? Ben net terug uit de States en op Schiphol is IWC de grote afwezige. Gassan doet geen IWC meer….
Taxfree oppikken zou mij sneller over de streep trekken.
De blauwe vandaag bekeken in Amsterdam. Ik vind het de mooiste van de serie maar de vraag blijft nog steeds……voor bijna 13k??
Is die wel gewoon mee te nemen???
Jazeker
Thanks.
Ik volg haar inmiddels.
Deze zou ik eens willen bekijken zo. Misschien is die band irl te flets. De olijf groene lijkt me ook leuk, met blauwe of zwarte plaat….
Ook een hele mooie combi! Persoonlijk ben ik van mening dat zo’n band een echte upgrade is voor je IWC. Heerlijk soepel zijn ze
Helaas. Maar nee heb je en ja kun je krijgen als je er over begint. Het is een model wat inmiddels nagenoeg overal in de vitrine ligt. Dus acht de kans op wat ruimte reëel. Even los van de net nieuwe blauwe.
It is what it is…
Bij een Pepsi of Sub vraagt niemand zich af of 13k rechtvaardig is, terwijl deze ingenieur de 13k naar mijn mening evenveel waarmaakt als een Pepsi/Sub.
Het prijsverschil met de vorige ingenieur is wel noemenswaardig.
Foto voor de sfeer: @ dansles
Ik vind 13k voor een sub of gmt evengoed waanzinnig veel geld. Voor zo’n bedragen mag er al eens wat meer zichtbaar handwerk in gaan. Alternatief zou ik ook nog kunnen leven met wat technische innovatie in het uurwerk bv, dat zou mij toch het gevoel geven dat het iets bijzonders is. Doe er nog eens de prijsstijgingen bij de afgelopen 5 jaar en dan klopt het niet meer helemaal voor mij.
Ik benadruk nog eens het woord “gevoel” . Maar het blijft een prachtig stuk en dat is het voornaamste he! Ik zou altijd een ingenieur boven een Rolex kiezen alleszins
Zijn 7/7 open deze maand, neem dus gerust je tijd
Blijft een van de aangenaamste boutiques naar mijn mening!
Have fun!
Change of plan. Trip moeten cancelen vanwege privéomstandigheden