Naar betrouwbaarheid kan ik niet veel zeggen, hij lijkt legit.
Bij interesse: neem telefonisch contact op met eventuele vragen.
Volg nadien je buikgevoel.
Naar ervaring en kennis toe: ik heb een súper aangenaam en ongedwongen bezoek gehad aan de boutique in Antwerpen.
Een aanrader voor elke liefhebber.
Als er een IWC komt, komt hij van daar.
Heb de chrono ook (met blauwe band en op staal, gemakkelijk wisselen). Krijgt de Spitfire nog draagtijd? Ik overweeg ook nog een keer een XX of een andere Mark variant maar denk dat die te weinig draagtijd gaat krijgen (ik heb ook nog wel wat andere horloges…).
Heb er drie jaar geleden online een Breitling Colt gekocht en ben die zelf gaan ophalen (gezellig dagje Antwerpen van gemaakt). Alles is toen soepel en correct verlopen.
Oei leuke filmpjes. De blauwe dial lijkt me inderdaad de mooiste zeker met de gebrushte centerlink. En als ik ervoor zou gaan zou ik ook de vouwsluiting met fijnverstelling erbij kopen. Minder mooi dan de standaard vlindersluiting maar wel veel praktischer…Die sluiting zit ook op de nieuwe Flieger banden en bevalt echt super. Misschien wel de mooiste fijnverstelling in de markt.
Eens maar een rubberen band met simpele gesp voor de Flieger serie kost ook al 500euro bij IWC…het was al een duur merk en dat is alleen maar erger geworden…gevoelsmatig viel het vroeger wel mee maar als ik de catalogus van 10/15 jaar terug bekijk zijn het ook Rolex level prijzen (of duurder). Alle merken zijn flink in prijs gestegen…ver boven inflatie correctie…