Dammm… ik schaam me diep! Daar heb je helemaal gelijk! Is 41mm!
Ik ga de mist in omdat ik de stalen 40mm en deze ceramic langs elkaar gehad heb daar zit in de praktijk nul verschil qua draagervaring. Maar los daarvan baal ik van mijn misser. In mijn volgend upje maak ik dat goed. Thenks @Vinbiz
Die is toch al 2 jaar oud?
Ik zou die groen in combinatie willen met hun 5n gold case. Beetje zoals de pilot chrono groud groen. Maar ik vind dat die kleuren combo meer past bij een portugieser dan een pilot. Ik hoop dat die ooit uitkomt. Tot heden de groen alleen in combinatie met staal.
Voor de oudere modellen Ingy maakt Jacobstraps in Spanje custom banden die best betaalbaar zijn (zeker vergeleken met IWC zelf), ik neem aan dat hij dat ook kan/gaat doen voor de nieuwe. Dan kun je van canvas tot echt croco op je Ingenieur plaatsen! Heb ik goede ervaringen mee.
Nog steeds bezig. “Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak”, wordt gezegd toch. Een IWC toevoegen aan mijn horlogedoos heb ik opgehangen aan het feit dat ik nog een carrièrestap ga maken. Deze stap zal waarschijnlijk plaatsvinden in maart.
De goud/zilveren Portugieser staat denk ik nog steeds op 1 maar de Mark XX witte plaat blijft kriebelen als zijnde een zeer strakke IWC met datum.
Ik moet nog altijd gaan vergelijken. Aangezien ik in Leeuwarden woon, is dat lastig. Hier heb je geen IWC Boutique in de buurt.
Zal er dus speciaal een dagje Amsterdam of Groningen voor moeten plannen.
Verder zie ik nog bij Timepiecebank uit België dat nieuwe horloges met meer dan 20% korting worden aangeboden. Weet alleen niet of dat een betrouwbare partij is.