Wow, deze is echt heel mooi
Vind de rechtse de coolste.
Deze zou ik ook graag erbij willen
Heel mooi model !
Zonde! Succes ermee
Vandaag vol goede moed de AD binnengestapt met het voornemen een Ingenieur te kopen. Echt een schitterend horloge en heb mezelf al maanden in bedwang gehouden om hem te gaan bekijken. Maar aangezien het toch wel kriebelt voor iets nieuws en de Ingenieur heel hoog op het lijstje stond mocht ik mezelf er vandaag een cadeau doen.
Alleen bleek de begeerte in het echt een stuk minder dan gedacht. Ik wilde de witte, want ik heb nog niets wits en op foto’s en video’s vond ik die het gaafste. In real life vond ik het horloge echter een beetje doodslaan op m’n pols. Ik vind het nog steeds een geweldig mooi horloge, maar ipv dat mijn hebberigheid groeide gebeurde het tegenovergestelde. De rationaliteit nam de overhand en daarmee het besef dat ik het horloge zeker nog gaaf vind, maar het niet zó graag wil dat ik dit bedrag er voor over heb. De aqua ook nog geprobeerd, maar dat is niks voor mij. Misschien binnenkort de blauwe eens proberen, die lag er nu niet.
Heb überhaupt al een tijdje zin om een IWC toe te voegen aan mijn collectie, maar door deze deceptie en een totaal ongeïnteresseerde verkoopster zonder kennis van zaken heb ik verder niets meer geprobeerd en ben een deurtje verder bij Omega gaan kijken.
Zonde man. Is een Portugieser niks voor je collectie?
Nee te dressy / klassiek voor mij. Dan liever een Pilot (chrono).
houdt mij niet van m’n voorkeuren en wensen af…
Mij ook niet, maar wel van mijn zin om verder nog iets te passen en proberen. Dan doe ik dat wel ergens anders op een later tijdstip.
Ze zat nota bene een paar keer haar telefoon te checken. Zo iemand gun ik m’n tijd en geld niet.
Ik snap je punt. Erg onprofessioneel
Man, dat is helemaal het tegenovergestelde van mijn ervaring in de IWC boetiek van Antwerpen…
Spijtig om te lezen dat 1 persoon op die manier de perceptie van een merk kan beïnvloeden.
Hopelijk kom je toch nog ergens een IWC tegen op je pad.
Ik kijk alvast uit naar mijn eerste