Stiekem ben ik hier wel jaloers op.
Moet een unieke ervaring zijn
Ah jammer. Aanvankelijk wilde ik ook voor de witte gaan maar heb nu de blauwe op mijn lijstje gezet.
Toch blijft de witte op de 2de plaats
Afgelopen weekend in de IWC boutique in Rotterdam geweest.
Ik moet zeggen, echt een top ervaring. Alles wat ik wilde zien was er, en meer. Maar daarover later meer.
Alles in alle rust kunnen passen en bekijken.
Zeer vriendelijk geholpen. En uiteindelijk voor iets, in mijn ogen, zeer speciaals gegaan.
Wel wederom iets anders aangeschaft dan waar ik voor kwam, maar wel in lijn met wat ik mooi vind.
Tipje van de sluier…. Ik wilde de Mark xx in blauw of zwart.
Foto’s volgen later.
heb je hem goed op maat gekregen???
eventueel extra of andere links moeten toevoegen,wat ik zo zag heeft die 2 grotere links en de rest is kleiner
ben wel een beetje huiverig voor de juiste fit te krijgen,heb hem vorige week gepast in eindhoven
Yes. 1 extra schakel en hij zat/zit als gegoten. Mijn pols is 20cm (helaas alleen mijn pols)
Een verstelbare clasp was wel welkom geweest en zeker voor dit bedrag, maar ik draag hem dag en nacht en hij zit altijd goed.
Zou mij daar niet te druk om maken dus.
Die zijn inmiddels beschikbaar ervoor
Dat was inderdaad al mogelijk ook toen ik mijne kocht, al was het op dat moment niet nodig was het denk ik slim geweest deze er standaard op te leveren.
klopt maar doet wel afbreuk op het horloge vind ik
dat heeft VC toch beter voor elkaar
Dat compenseert je avatar weer:rofl: de beste wensen
Dit is hetzelfde type sluiting als op de Fliegers, top fijnverstelling mbv een knop aan de buitenzijde. Een van de mooiste in de markt.
dat is wat ik bedoel,maakt toch afbreuk op het horloge naar mijn mening
Volgens mij zijn er meerdere merken met deze oplossing, het is in ieder geval niet bedacht door IWC. Mijn Glashutte heeft precies hetzelfde systeem. Perfect!
Ik zal ze wel een keer naast elkaar fotograferen, echt een wereld van verschil…
Leuke combinatie!
Merk je een groot verschil tussen de rubberen en textiel band?
Heb zelf de IW389101, de grootte valt mee omdat het een volledig zwart uurwerk betreft maar begin me toch te ergeren aan het bandje.
Het is vrij lang rond mijn pols van 18,5cm en doordat het uitsteekt blijft het uurwerk vaak voor mijn hemdsmouw hangen & schuurt het bij elke beweging waardoor er al een paar hemden kapot zijn.
Ga morgen eens langs de boutique in Antwerpen om te kijken welke aanpassingen mogelijk zijn.
Heeft iemand nog dezelfde ervaring en/of een goed oplossing gevonden?
Ik heb hem zo, nergens last van eigenlijk. Draagt perfect. Ik heb het Large bandje met een 20cm pols.
En de rubberen band heb ik ook in het Large, draagt even fijn.
Leuk te zien dat deze oplossing er nu is, al vind ik het wel een stukje minder fraai dan de standaard dubbele vouwsluiting.
Draagcomfort is natuurlijk ook wat waard, maar ze hadden er eshtetisch iets meer werk van mogen maken van mij.
De standaard sluiting is inderdaad echt schitterend. Dan maar “ongemak” van geen verstelling.