Leuk te zien dat deze oplossing er nu is, al vind ik het wel een stukje minder fraai dan de standaard dubbele vouwsluiting.
Draagcomfort is natuurlijk ook wat waard, maar ze hadden er eshtetisch iets meer werk van mogen maken van mij.
De standaard sluiting is inderdaad echt schitterend. Dan maar “ongemak” van geen verstelling.
Dit ziet er idd veel mooier uit. Maar de verstelbare gesp van IWC is nog best klein als je hem b.v vergelijkt met Tudor etc. Die vind ik dan weer belachelijk lang.
Dat zeg ik: Gamma
Bedankt voor de verbetering. Ik kon niet op het woord komen gisteren.
Plaatje op de allergrootste miskoop: een 3d geprinte watchstand, waar ik maar vilt opgeplakt heb om het horloge ook nog op z’n plek te houden.
Vind het een wereld van verschil… de nieuwe Speedmaster heeft een verfijnde sluiting maar die komt ook niet in de buurt van deze naar mijn mening…heb er een met de nieuwste “fijn verstelling” dus ik praat uit ervaring.
Blijft toch wel apart dat IWC regelmatig gewoon nieuwe horloges released zonder iets van een persbericht.
Matching colors
En deze Mark XX heeft wel een zwart datumveld in tegenstelling tot de “gewone” Mark XX met zwarte wijzerplaat.
Nog nooit op gelet, maar inderdaad gek. De mark 16-17-18 hadden nochtans wel een zwart datumvenster. Geef mij maar deze groene dan met matching band
Ja bijzonder inderdaad.
Ik mocht hem passen de 29e. Maar niet fotograferen.
Later besloten hem toch te kopen, dus wordt van de week netjes thuis afgeleverd.
Dit waren de andere opties:
Aah vandaar dat je zo geheimzinnig deed Heel cool! En zegt ook wel wat dat die zo aansprak dat je hem meteen besteld hebt. Ik ben benieuwd naar jouw live photos als je hem hebt. Alvast gefeliciteerd!
Mmmmh … die zwarte is ook wel prachtig hoor
Blauwe ook nog eens omgehad maar twijfel slaat toe… lastig
De wijzers kun je aan de achterzijde laten fixeren met hetzelfde spul waarmee ze nieuw tritium of luminova aanbrengen en hechten ( of uitharden is misschien beter woord, zonder dus het tritium of luminova component )
Mits het huidige tritium nog te redden is ?
Funky!
WoW
Congrats!
Woow echt gaaf horloge. Ik heb vaak gekeken naar de pilot chrono, maar vond hem net niet. Deze is echt top!
Tof Gefeliciteerd