IWC only (Deel 2)

Blijft toch mooi

13 likes

Ongeveer 30 seconden per 24 uur. Lijkt mij veel te veel.

1 like

Ja is teveel. Te snel of te traag?

Te snel.

Het gewicht is heel fijn, lichter en tegelijkertijd ook zwaarder dan je denkt. Hij is natuurlijk helemaal ceramic met een titanium case back en crown, dus super lichte materialen. Maar omdat het een Big Pilot is, groot en veel materiaal waardoor hij niet te licht is. If that makes sense :smile: Hij lag echt lekker op de pols en het voelde alsof het meeste gewicht dicht bij de pols zit, dus laag in de case, waardoor hij niet alle kanten op beweegt. Echt heel nice.

En de kleur is fantastisch! Valt zo mooi te combineren met kleding en kleurt heel natuurlijk bij de huid. Misschien als de 41mm Chrono ervan uit komt ga ik er ook voor.

Iemand enig idee of dit model wel of niet is uitgebracht?

Er is maar 1 review van geweest op Monochrome and that’s it. Voor de rest is er niks te vinden over de Big Pilot 43 Woodland.

4 likes

15 likes

13 likes

20 likes

Nice, de indexen en wijzers matchen goed met de blauwe strepen op de i8

1 like

Vandaag gearriveerd:

22 likes

Deze doppelchrone heeft wat weinig draagtijd gehad, dus maar weer omgezwengeld.

13 likes

Niet verwacht dat ik dit horloge zo zou waarderen… gewoon echt goed design!

24 likes

Wat doet een XX zo"n beetje op de gebruikte markt? Twijfel nog of ik hem via AD of gebruikt ga halen.

Op C24 nieuw te vinden voor 250/500 minder dan RRP.

1 like

Super vet horloge idd! Alleen met m’n smalle pols zijn de lugs net te lang helaas waardoor hij bij mij niet comfortabel draagt… :disappointed_relieved:

Hoe is de lug-to-lug bij de XX variant eigenlijk?

Blijft een mooi ding die LPP.

1 like

Ik dacht me te herinneren dat ze die iets korter hebben gemaakt. Dus goed om nog eens te checken :wink:

2 likes

Ik had echt voor het eerst sinds een tijd weer een wow gevoel…

Echt prachtig deze!

De 41mm Ceratanium was ook indrukwekkend.

Ik kan niet wachten tot deze er in de Mojave Desert uitvoering is.

En nog een mooi trio shot :smile:

24 likes

Mooie strap ook!!
Wil ik ook nog halen voor mijn top gun automatic

1 like