IWC only (Deel 2)

Op C24 nieuw te vinden voor 250/500 minder dan RRP.

1 like

Super vet horloge idd! Alleen met m’n smalle pols zijn de lugs net te lang helaas waardoor hij bij mij niet comfortabel draagt… :disappointed_relieved:

Hoe is de lug-to-lug bij de XX variant eigenlijk?

Blijft een mooi ding die LPP.

1 like

Ik dacht me te herinneren dat ze die iets korter hebben gemaakt. Dus goed om nog eens te checken :wink:

2 likes

Ik had echt voor het eerst sinds een tijd weer een wow gevoel…

Echt prachtig deze!

De 41mm Ceratanium was ook indrukwekkend.

Ik kan niet wachten tot deze er in de Mojave Desert uitvoering is.

En nog een mooi trio shot :smile:

24 likes

Mooie strap ook!!
Wil ik ook nog halen voor mijn top gun automatic

1 like

vind die worldtimer ook gaaf maar wel een dikkertje,en had van mij een gewone kroon mogen zijn

1 like

Dat zijn vaak dure gevoelens, maar wel begrijpelijk!

1 like

Ja het is echt een Big Pilot model: groot, dik en big crown. Maar heel comfortabel toch wel door het gewicht en de world timer functie is fantastisch. Als ze die ooit in een 42mm case ofzo kunnen krijgen dan wil ik er wel een!

1 like

ik vind worldtimers ook een van de mooiste horloge’s

16 likes

Gisteren even binnengelopen bij de nieuwe IWC Boutique in Rotterdam en naar buiten gekomen met een nieuw bandje voor mijn Pilot Chronograaf 41 mm.
Ik vond de 43 mm. Le Petit Prince met bruine band altijd erg mooi, maar net te groot voor mij. Nu heb ik dezelfde combinatie in 41 mm.

30 likes

Doppel-happy :grinning:

35 likes

:sweat_smile:

11 likes

Zirconium Oxide ftw!

6 likes


Goedemorgen liefhebbers.

13 likes

Mooi! Hoe is de dikte als ie op je pols ligt?

1 like

De GST is een lijn van een jaar of 20 geleden, maar heeft allesbehalve een gedateerde uitstraling. Het blijft een prachtig en dus een tijdloos horloge :ok_hand:.

2 likes

Bedankt.

Ik vind de dikte wel meevallen, maar dat is natuurlijk heel persoonlijk. Het is geen dress watch en hij hoeft van mij niet onder de mouw te verdwijnen.
Op de leren band lijkt hij wel wat hoger dan op de stalen band.

14 likes

Dank je voor de foto’s. Ik denk dat ik 'm toch wat dik vind. Maar eens passen!