Dan had er idd een t bij moeten staan je hebt gelijk. Maar deze is wel strakker. Miss kan iemand zien aan jou horloge of het re lume is?!
Ok dat lijkt me dan het beste idd! Ik dacht ik kijk even met je mee
Bedankt, zeker !!
Dank je!
Even op het net rondgekeken en ik kwam nog twee slechte driehoekjes tegen!
No worry dus .
Hoewel ik de opvolger qua uurwerk en dimensies mooier vind blijft dit inderdaad ook een fantastisch horloge ja.
Dit is sowieso een “tussenmodel” geweest die niet lang geleverd is. De combi van het logo in de subdail en het “open” datumvenster viel geloof ik niet echt in de smaak (bij mij dan weer wel…).
Dus je doelt op het model met het manufaktur uurwerk?
En weet je zo welke dimensies anders zijn? Heb hem zelf nog niet “live” gezien
Ja bedoel inderdaad het nieuwe model met manufactuur uurwerk. De opvolger van die van jou heb ik zelf gehad. Mooi ding ook. Zo uit het hoofd gezegd is de nieuwe kleiner met een diameter van 41 tov 43 en een kortere lug to lug. De dikte weet ik niet maar heb hem ooit eens gepast bij S&C en vond hem wel mooi. Dat was overigens de spitfire versie.
Iets kleins zou voor mij ook beter zijn hoor… heb een paar horloges, IWC, Sinn, TH Breitling die eigenlijk aan de grote kant zijn voor mijn smalle polsjes. Helaas is dit ook een van de redenen dat deze vrij weinig uit de kast komen…
Is de mijne (zie foto hierboven) de opvolger die je bedoelt?
Geen idee, heeft die van jou het manufactuur uurwerk en niet een aangepaste ETA 7750?
Volgens mij heeft de mijne wel het aangepaste valjoux uurwerk…
Dan zal jij de opvolger van die van mij hebben idd. Daarna is het nieuwe uurwerk gekomen
voor mij maakt het niet zo heel veel uit… ik vind het gewoon een mooi horloge. En, niet onbelangrijk, het uurwerk houdt de tijd perfect bij. Het is nauwkeuriger dan het uurwerk in mijn speedmaster