IWC only (Deel 2)

Naast de nieuwe Portofino’s van de afgelopen tijd…

Is er vandaag ook een nieuwe Portugieser 40mm Salmon uitgekomen.

Mooie toevoeging!

17 likes

23 likes

Ik weet nog steeds niet of ik hem mooi vind.

14 likes

Wat een beauty van een horloge!:ok_hand::heart_eyes:

1 like

Vind hem op de plaatjes super mooi. Moet hem nog wel even gaan passen. Vrees dat hij weer te groot is voor mij.

1 like

Hij is 40mm en draagt niet groot, maar hij oogt wel groter omdat hij nagenoeg geen bezel heeft en je dus veel dial ziet. Zeker even proberen. Ik had de 7 Days, in vergelijking is deze 40mm een kleintje :smile:

1 like

Aha, doe mij maar een 37mm versie!

Ik denk niet dat die er gaat komen helaas. Maar je weet nooit, er is immers ook een 36mm Pilot.

Ik heb zo het gevoel dat deze minder snel gaat ‘vervelen’. Maar goed ik ben niet zo van de kleurtjes en al helemaal niet van zalm🙈

2 likes

Ik was daar vroeger ook niet van, maar nu wil ik dat elk horloge dat ik heb er totaal anders uit ziet qua design en ook kleur. Dus exotische combinaties zijn altijd welkom :smile:

Ik vind deze echt super mooi. Moet je in het echt zien, prachtige sunburst heeft die. Soms is het zwart en als het licht er op staat zo mooi groen. Lekker toch als hij steeds van karakter verandert.

15 likes

Volg dit draadje ook eens. IWC is niet meer een beetje "uit"

Een mix van IWC oud t.o.v nieuw. Zelf ben ik conservatief t.o.v kleur en design en spreekt IWC voor 2008 mij veel meer aan dan daarna.

1 like

Ik zag dat topic vandaag toevallig voor het eerst langskomen. Meteen gevolgd :smile:

1 like

De groene heeft idd iets meer “power” ivm de zalmkleurige.

1 like

Even een vraag aan u: Is dit een speciale versie met de anderskleurige subdial?
Bij IWC is de wijzerplaat volledig groen namelijk.

4 likes

Ik denk dat het komt doordat de subdial mat is en afhankelijk van de lichtinval of dezelfde kleur als de dial heeft of dus juist een andere toon.

3 likes

Ok. Dank.
Mooi effect.
Heeft de subdail ook guilloche, net als de witte Portugieser?

6 likes

Ik weet het wel, bijzonder fraai.

1 like

Prachtig horloge!

1 like

Ja de bekende snailing, heel subtiel.

3 likes