IWC only (Deel 2)

Vintage IWC Calatrava ref. 903 cal. 89

14 likes

Is dat een op 41? Staat ook nog op mijn lijstje om naast mijn IWC te hebben

Ik heb me laten vertellen cal. 88, maar heb het nooit gecontroleerd.

Heerlijk:

17 likes

Klopt ja.
Nou goed om te weten, zodra ik mijn DJ heb te pakken stuur ik je wel een PM :joy:

1 like


Andere strap erop, maakt het een heel ander horloge :+1:

25 likes

Is inderdaad een caliber 88 => kleine seconde op 6 uur. Uurwerk van de 89 is eigenlijk gelijk maar deze heeft een centrale secondewijzer.

24 likes

Dit is toch echt de mooiste aquatimer

4 likes

28 likes

Ik vind deze ook zo top, en die binnenbezel draaien met het draaiknopje… love it! :blush:

3 likes

Die mark XV is echt een prachtig stuk! Mooier hebben ze niet meer gemaakt sinds dan :ok_hand:

1 like

Blijft een van de mooiste die ze ooit gemaakt hebben vind ik inderdaad! Zit ook geweldig goed op de pols.

17 likes

Lekker hoor al die IWC’s. Nou dan ik ook maar:

19 likes

Het is wel echt een bandensl*t hoor. Heerlijk!

12 likes

Weet er alles van :sunglasses: mooi!

1 like

Goedemiddag

De voorbije weken heb ik met veel plezier de 2 IWC Only fora doorgenomen en veel bijgeleerd, mijn enthousiasme voor IWC werd maar enkel aangewakkerd.

De liefde voor mechanische uurwerken zit er van jongs af aan in en is nooit uitgedoofd.

Het heeft me dan ook doen besluiten om me te registreren en ben dan ook blij om mijn aanwezigheid als nieuw lid van dit forum aan te kondigen.

Als liefhebber van uurwerken, en IWC in het bijzonder, kijk ik uit naar de interactie met de mede-enthousiastelingen.

Gr.

O.

10 likes

Heel erg fijn om dit te lezen. Het is hier een zeer fijne plaats om bij te leren over horloges en eensgezinde leden te leren kennen.

Welkom en veel leesplezier gewenst!

2 likes

Lazy Sunday :grinning:

18 likes

Tijd om te spelen met de lichtinval van de winterzon op de prachtige wijzerplaat.
Blijft na al die jaren nog steeds een genot om naar te kijken!

15 likes