IWC only (Deel 2)

De twijfel slaat toe. Ik heb een ander horloge gezien en heb teveel horloges.

Misschien ga ik deze dan in de verkoop doen. Twijfel :thinking:

20 likes

Mag ik eens weten hoeveel jouw polsen meten?

Moi?
16,2mm diameter, breedte 52mm

1 like

FIFY, of anders heb je wel hele kleine polsen.

klopt ja… cm!
(Met ringen bezig voor me vriendin, maatje 16,5mm dus vandaar ik in de mm’s zit deze week :joy:)

1 like

17 likes

Ja is een 39mm de IWC, kijk er toch al een tijdje naar en zag er eerder groot uit op @Zander pols

De lug 2 lug van deze spitfire 39mm is iets groter als de nieuwe mark xx in 40mm.
Toch draagt/oogt de mark xx groter op je pols. De lugs van de spitfire zijn iets langer maar ze volgen wel mooi de contouren van mijn/de pols.

Ander model spitfire 39 maar qua afmeting gelijk.
Het oogt groot op mijn pols Maar ik kan je garanderen dat het in real live absoluut meevalt en prima te dragen is!

7 likes

Wat op papier een verwaarloosbaar verschil lijkt kan in het dragen echt uitmaken. Dus ik kan ook alleen maar aanraden om het te passen en te ervaren.

Ik ben uiteindelijk op de mark XV uitgekomen omdat ik de XVI toch wat fors vond. Wellicht dat het met dit type ook wat preciezer komt omdat je ook helemaal niet op wil vallen. Het is een under the radar / geen statement watch voor mij.

Lees ook eens : NA: De perfecte IWC Mark?

1 like

14 likes

16 likes

25 likes

Vandaag een vintage 666

14 likes

13 likes

Die altimeter datum indicator blijft mooi :ok_hand:t2:

2 likes

11 likes

IWC Mark XX gepast vandaag. En moet zeggen dat hij best aardig gelukt is. Lastig om hem mooi op de foto te krijgel wel.

Blauwe plaat heb ik met de OP al, ik heb de groene gevraagd. Kan wellicht even duren begreep ik.

8 likes

Staat je goed!!

1 like

Cal 83?
De classics blijven mooi!