De nieuwe Ingy, keek er enorm naar uit maar toch wel een beetje teleurgesteld. Net niet zoals gehoopt, ik vind de band meer op het tweede type ingenieur leunen, crownguards en de kast/band hoek en aansluiting is ook een net niet helemaal zoals ik mooi vind.
En dan de prijs. Is al genoeg over gezegd maar had 8K -9k wel reëler gevonden.
De zwarte plaat vind ik van de nieuwe wel heel geslaagd en een referentie aan het origineel.
Klopt, hij is meer gebrusht dan ik dacht. Maar hij heeft een sieraadlook door die gepolijste oren, schroeven en vnl PCLâs zijn een no go hier.
De wijzerplaat glimt ook, maar die is gewoon prachtig, dus dat mag
Ik heb het bij beide gevraagd (Haesevoets Waregem en Boutique Antwerpen), maar zal wel hetzelfde zijn aangezien het 1 eigenaar is inderdaad. Op internet loopt iedereen te toeteren dat het een Boutique exclusief is (wat nergens officieel bevestigd is), maar dat zal voor BelgiĂ« dus vermoedelijk niets uitmaken. Tenzij andere ADâs ze echt pas later krijgen.
Waregem is overigens dichter voor mij, dus hopelijk leveren ze daar even snel.
Weer wat geleerd.
Moet zeggen dat ik de glimmende midden schakels (GMS) op de Ingenieur ook niet mooi vindt. Maar zeker niet per definitie. Op de Eagle zijn ze erg mooi, en ook op mijn Espada vindt ik ze behoorlijk lekker
Aangezien ik ook wel eens durf te flipperen, zit daar mijn twijfel. Maar eigenlijk wil ik hem kopen voor de long term. Maar dat zeg ik over veel horloges⊠twijfels!
Ik had het er gisteren nog over met een HFâer die al bijna 20j in het spel zit en hij vond ook dat ze veel te duur zijn voor IWC en voorspelde dat ze grijs tegen serieuze kortingen zullen verschijnen. Mijn gezond verstand zegt dat het klopt, maar toch wil ik eentje đ«Ł