Mark XVII zo te zien
Den boutique in Antwerpen dan zeker? Tis voorzekers van dezelfden…
Klopt inderdaad mijn fout
Thanks voor je antwoord. Ik zat zelf al een beetje te zoeken maar zag nergens dat het ging om de minimale tijd. Het is je vergeven btw
De nieuwe Ingy, keek er enorm naar uit maar toch wel een beetje teleurgesteld. Net niet zoals gehoopt, ik vind de band meer op het tweede type ingenieur leunen, crownguards en de kast/band hoek en aansluiting is ook een net niet helemaal zoals ik mooi vind.
En dan de prijs. Is al genoeg over gezegd maar had 8K -9k wel reëler gevonden.
De zwarte plaat vind ik van de nieuwe wel heel geslaagd en een referentie aan het origineel.
Klopt, hij is meer gebrusht dan ik dacht. Maar hij heeft een sieraadlook door die gepolijste oren, schroeven en vnl PCL’s zijn een no go hier.
De wijzerplaat glimt ook, maar die is gewoon prachtig, dus dat mag
Wat bedoel je hiermee?
De Alpine Eagle staan heel hoog op mijn lijstje
Polished center links
Dat dus. Gaat wat in tegen
En daarom vind ik de Aqua ook wat minder. Zie foto’s van PCL’s.
En
En
Is me wat te glimmend. Idem met de 5 delige link banden van GS of Omega. Geef mij dus maar de klassieke zwarte .
Haha jij bent voor de klassieke look.
Rubber op n pilot en al die frivoliteiten
Mensen willen/krijgen (te?) veel keuze nowadays he
Het is voor even leuk maar uiteindelijk blijft originele look steeds t beste
Ik heb het bij beide gevraagd (Haesevoets Waregem en Boutique Antwerpen), maar zal wel hetzelfde zijn aangezien het 1 eigenaar is inderdaad. Op internet loopt iedereen te toeteren dat het een Boutique exclusief is (wat nergens officieel bevestigd is), maar dat zal voor België dus vermoedelijk niets uitmaken. Tenzij andere AD’s ze echt pas later krijgen.
Waregem is overigens dichter voor mij, dus hopelijk leveren ze daar even snel.
Dat is ook beter voor de bankrekening dan
Weer wat geleerd.
Moet zeggen dat ik de glimmende midden schakels (GMS) op de Ingenieur ook niet mooi vindt. Maar zeker niet per definitie. Op de Eagle zijn ze erg mooi, en ook op mijn Espada vindt ik ze behoorlijk lekker
Dat blijft de mooiste!