Mijn eerste IWC.
Mooie keuze
Thnx.
Mooi Oscar
Dank je.
Hoe vind je de L2L ?
Prachtig, gefeliciteerd
Is 50 mm, ruim maar kan prima op mijn pols.
Heb je een pols van 16 - 16,5 mm is het te groot.
Het horloge is ook maar 11 mm dik, valt dus heel mooi.
Dank je wel.
Gaaf Oscar, hele mooie keuze! Veel draag plezier ervan gewenst. Die zwarte datumschijf vind ik ook erg tof bij dit model.
Deze staat ook hoog op mijn lijstje. Geen interesse gehad in de stalen band erbij? Ben wel nieuwsgierig naar ervaringen daarmee, je ziet hem toch meestal op leer.
Dank.
Ik heb hem van een FM lid overgenomen en hij zat op de orginele zwarte band. Even op een kleurtje gezet.
Ben even benieuwd, heb je de Halios nog?
Mooi horloge! Ik heb een half jaar geleden de XVIII Petit Prince gekocht en vind het echt een superfijn horloge. Ik kon destijds niet kiezen tussen de blauwe of de zwarte plaat en kreeg de blauwe als eerste aangeboden. Ik zou de zwarte plaat er alsnog zo nog bijnemen. Het horloge draagt echt super en is een strapmonster. Gefeliciteerd!
Plaatje voor de sfeer:
Dank je wel, de blauwe plaat is ook prachtig. Hij draagt inderdaad super fijn.
Sorry, maar… FM? Ik kan de afkorting even niet plaatsen
Het lijkt me een heerlijk strap monster idd. Ik houd m’n ogen open, mocht ik er één tegenkomen op korte termijn…
Twijfel alleen of ik door moet zoeken voor de stalen band. Ze staan er tenslotte niet om bekend, maar ik vind het zelf wel fijn dragen. Kan iemand hier iets van zeggen?
Ja! Toevallig net een paar dagen geleden via HF een Ginault stalen band overgenomen. Die heeft 'm weer een nieuw leven gegeven, hij is weer helemaal bij en klaar voor de zomer.
dank.
Staat hem goed.
FM, ik bedoel natuurlijk HF… Ouderdom hé.
Staat je goed
Je hebt duidelijk een streepje voor