Dank je.
Thnx.
Ff vraagje ik wil mij IWC top gun automatic in het blauwe gedeelte gaan zetten maar krijg dat niet voor elkaar. Wat doe ik verkeerd ?
Je moet tl-2 hebben, dat kan door een jaar echt actief te zijn hier, of klusjes te doen voor de moderators.
Ik heb exacte dezelfde band erop zitten,
draag hem nu te weinig mede door mijn werk. Is een prachtig horloge
Je moet zorgen dat je maandagochtend om 06.30 uur aanwezig bent bij de westpoort.
En dan maar hopen dat je geluk hebt.
Nice! Ik twijfelde toch toen mij deze ter ruil werd aangeboden door Bertram. Geniet ervan!
Waas is iedereen ?
06.30.
Geen 07.30 hè.
Volgende week gewoon op tijd komen en wie weet…
Say it out loud, big pilot and proud! Gefeliciteerd met je big pilot, enorme kroon op een prachtige collectie IWC.
Ennnn is er iemand die serieus de Ingenieur aan het overwegen is?
Of eerst afwachten om hem in het echt te zien (zoals ik )
Ik was bij de lokale dealert en je moet kennelijk door een online ballotage heen voordat je 'm überhaupt mag overwegen bij een geselecteerde boutique. Beetje kapsonesgedoe.
Ik was hem aan het overwegen, maar het is gewoon teveel geld voor wat het is. Misschien ga ik hem wel eens passen als ik de gelegenheid krijg, maar als ik bedenk wat er nog te koop is voor 13k (en dan niet alleen horloges), dan zegt het gezond verstand van het niet te doen
Het zou me trouwens ook weer helemaal niets verbazen dat in deze tijden waarin de ‘artificial scarcity’-marketingrakkers het horlogevak hebben overgenomen deze bewust exclusief gehouden wordt om later met een goedkopere variant te komen die wel scherp geprijsd is, zodat de argeloze consument denkt voor een fractie van het bedrag toch een beetje de ingenieur-magie te mogen beleven.
Hij komt sowieso alleen in de IWC boutiques. Lijkt inderdaad op een strategie van bewust creëren van schaarste.
Toevallig daar vorige week geweest. Aardige verkoop dame wist me te vertellen dat ze nog aan het wachten waren op maar liefst één showmodel. Men kan er dan een bestellen maar er komt maar een beperkt aantal naar de boutique en welke/wanneer/hoe snel is ook niet bekend.
Net Rolex, dat IWC.
Ik denk dat ze proberen een Rolexje te doen maar dat gaat ze niet lukken, je ziet dat ook al met de nieuwe “inhouse” pilotmodellen, heel hoog in de markt gezet, maar langzaam begint die prijs te zakken op de grijze markt. Ben heel benieuwd wat deze Ingenieur gaat doen over een jaar.