IWC only (Deel 2)

damn right! Ik zou het zelfs een slecht ‘samenraapsel’ durven noemen :smiling_imp:

1 like

Je zou best eens gelijk kunnen hebben. Ik ben benieuwd.
FOMO en IWC?

Voor die prijs???
No way

1 like

Veel verdeelde reacties. Soms geldt dat alle aandacht goed is, negatief of positief. Maar ik denk niet dat IWC dit in gedachte had met hun release. Ik vind hem mooi maar niet sprekend of uniek genoeg op de foto’s. Maar dat kan in het echt altijd anders uitpakken.

Trouwens, best apart dat we in Nederland nog weken moeten wachten op een showmodel terwijl in Duitsland al de eerste verkocht is aan een eindklant.

https://www.r-l-x.de/forum/showthread.php/205042-Neue-IWC-Ingenieur-Erste-Bilder/page10

6 likes

14 likes

Ik blijf hem wel prachtig vinden. Alles klopt eraan voor mij :blush::+1:

2 likes

16 likes

Deze vind ik een van de mooiste.

Een tweede horlogedoos kopen natuurlijk :wink:

1 like

Zijn ze al gespot op Chrono24?
Er zullen toch mensen zijn die niet willen wachten en grijs willen kopen.

1 like

Zullen inderdaad nog even moeten wachten, mij is verteld dat de volgorde van uitlevering is Zwitserland->Azië->Rest van Europa->Amerika

1 like

1000 per kleur lijkt mij.

1 like

Woodland in de file :green_heart:

24 likes

:+1: :+1: :+1:

1 like

Prachtig!

1 like

Dat is wel een bijzonder stuk inderdaad. De Aquatimers zijn toch een wat vergeten lijn binnen de horlogewereld.

Ik moest het even opzoeken, maar titanium met 42mm diameter en 14mm dik is best draagbaar. Heel mooi :+1:

1 like

Net in de IWC-boutique in Rdam geweest, wat pilots geprobeerd.

Was verrast door de bruine wijzerplaat, kreeg daar een soort nostalgisch gevoel bij ala de leerkleur outfits van de vroegere piloten. Blauwe Big Pilot 43mm ook erg mooi en de groene variant spreekt me ook erg aan. Kortom, keuzestress.

De verkoper vertelde dat hij vanmiddag een demo Ingenieur binnenkrijgt en dat je momenteel moet rekenen op 1,5 jaar wachttijd vanwege de beperkte produktie. Er zijn bij S&C zo’n 85 bestellingen geplaatst.

15 likes

Bijzonder gezien de hoge prijs.

2 likes

De groene wijzerplaat is inderdaad prachtig. Persoonlijk zou ik deze pas kopen als je al een witte, zwarte en blauwe wijzerplaat hebt.

Staat ook nog op mijn whislist, na een klassieke aquatimer en model met blauwe wijzerplaat.

1 like

Unterwegs aus Deutschland!

15 likes