Ja dat is een heel duidelijk verhaal. Ik had vandaag de Defy Skyline om en als je dan bedenkt dat je die voor de helft van de prijs kan krijgen grijs… met die afwerking, die movement, dan is de Ingenieur puur en alleen marketing. Het zal mij niks verbazen als hij over een jaar ook rond de 8k of minder op Chrono24 staat.
Kwam er nog uitleg over de mogelijke switch naar de verstelbare clasp? Prijs? Apart bij te kopen? Of niet gevraagd?
IWC maakt verschrikkelijk mooie gespen!
Die van de Portugieser, ook al zo lekker.
Wauw! Een van de knapste modellen ooit gemaakt door IWC.
Idd, het lijkt zo simpel, maar oh zo belangrijk een mooie gesp.
@mhoutman, 46 mm it is!
Maar ik vind hen zo fantastisch!
Probeer een roll over te plaatsen maar ben niet geautoriseerd zegt ie …
Ze mogen blijven komen hoor
Dat is heel veel IWC
Iedereen op de wachtlijst afgebeld?
Das snel
Dat zou wat zijn ja Naast de 3 die al zo snel op Chrono24 kwamen… Te vroeg om een conclusie te trekken, maar het is wel apart hoe het gaat, toch minder exclusief als we dachten.
Mijn reactie op jouw eerdere bericht lijkt ook zomaar verdwenen🧐. Recapitulerend zou ik graag willen dat alle verschillende kleuren wijzerplaat op tafel liggen voordat een keus wordt gemaakt, ik zal niet de enige zijn. De aqua komt waarschijnlijk in september en de titanium versie hopelijk aan het eind van het jaar.
@mhoutman is de ring na de service wel goed uitgelijnd? Op de foto met de 2 nieuwe lijkt de stip niet meer boven de 12 te staan…
Heel Nice!!