IWC only (Deel 2)

Is dit niet de nieuwe trend: travelcase IN de box?

Klopt, op het gevoel blijft het gewoon te duur. Rond de Zenith Defy prijs ging het toch een ander verhaal zijn denk ik. Ik zou me toch wat opgelicht voelen om dit retail te betalen voor deze, hoe mooi ik hem ook vind :thinking::laughing:

3 likes

Nou ja, dan krijgen we plan B: diarree aan dial variaties en boutique edities. Munchen hier, Milaan daar,…

:pensive:

2 likes

Als ik bij IWC marketing zou werken zou ik alle drie meteen kopen. Artificiƫle schaarste op de grijze markt creƫren en hype maken :smile: Werkt ook alleen maar tijdelijk gelukkig.

1 like

Met verstelbare IWC clasp? :smiley:
O wacht, dat wordt 500 eypo extra…

Nou ja ik zag dat n forumgenoot al n mail kreeg dat m te passen is bij de boutique, n typische early adopter zoals ik niet ondanks 3 iwcs en 2 jlc aan list bij zelfde AD :rage:

Bij rolex wordt je tenminste nog terecht als stront behandeld (nu nog…)

Ik wijt t aan de millenial aan de knoppen daar :point_up:t4:

3 likes

Wie weet wat die forumgenoot al aan track record heeft bij die AD… :wink:

Het is allemaal inderdaad heel spijtig voor een mooi merk als IWC. Maar het ziet er voorlopig naar uit dat de markt de prijs wel zal corrigeren en dat we zo misschien nog wel eens een deal zouden kunnen scoren in de toekomst :+1:

2 likes

Ok jij wint.
We zien je NA wel passeren :heart_eyes:
Maakt niet uit hoor. Ik geraak er wel es in t Stad vanuit de Parking.

Wel benieuwd: heb je prijs ter sprake gebracht? En wat is hun verhaaltje om te rechtvaardigen?

En nog mooier ook :sunglasses:

4 likes

Nouuuuuuuu….

1 like

:sweat_smile:

Hah nee ik ben maar wat aan het stoken :wink: . Ik heb nog nooit iets gekocht bij hen, alleen een mail gestuurd naar de Boutique en de AD in Waregem om mij te laten weten wanneer de zwarte te bezichtigen is. Ik kreeg het volgende bericht vorige week:

Bij deze ben ik verheugd u te kunnen meedelen dat wij zonet de allereerste nieuwe IWC Ingenieur hebben mogen ontvangen!
Het betreft de IW328901 met zwarte wijzerplaat.

U bent te allen tijde welkom in onze Boutique om deze te komen bezichtigen en uitproberen!

Ik geraak de eerstkomende weken niet in Antwerpen om deze eens te passen helaas. Ik heb (nog) niet gevraagd wanneer Waregem een exemplaar zal binnen hebben om te proberen, daar zou ik wel eens binnenspringen en eens horen hoe of wat. De prijs zal wel niet onderhandelbaar zijn en al zeker niet in de Boutique.

Die zal in het Zenith topic zijn, want mijn gedacht staat momenteel op de Revival A385 :smiley:

2 likes

:kissing::ok_hand:
Geloof me, daar ga je plezier van hebben en anders heb je al n koper
De kleur nuances op die dial zijn eindeloos.

1 like

Klopt, weer zo’n horloge die je in het echt moet zien om hem te appreciĆ«ren :slight_smile:

Prima bbq weer!!

12 likes

Nieuw rubber. :star_struck:

12 likes

Zelfde vloer.
Zelfde Ingy.

10 likes

Mooi horloge, het is gewoon een echte Ingy. Nieuw met vintage Genta vibe. Als de prijs ook nog leuk zou zijn hadden ze een bestseller te pakken…

1 like

Ik vind hem op de real life foto’s een beetje tegenvallen. Zowel de wijzerplaat als de uitstraling van de band. Maar ja, vooralsnog alleen afgaande op foto’s.

2 likes

En wat zijn je indrukken?

De Big Ingy die in het blauw staat heeft eigenlijk maar 1 nadeel tov deze en dat is het formaat. Maar daar zit een mooi manufactuur uurwerk in, dezelfde als in de Big Pilot. Wijzerplaat is daardoor wel wat minder in balans. Verhoudingsgewijs een hele goede deal maar ja die maat kan ik echt niet hebben. Heb 1 horloge van 43mm en dat is echt de grens voor mij…

Misschien is de 3227 toch de beste optie van de recentere Ingy’s? Nog net draagbare maat en mooi manufactuur uurwerk. Hoe was de vergelijking daarmee @mhoutman?