IWC only (Deel 2)

:smiley:

Ik wil m, want er is n lijst

3 likes

Ik kreeg een mail dat de zwarte beschikbaar is in de IWC boutique in Antwerpen. Ik vermoed demomodel, maar dat stond er niet bij. Geen idee van levertijden bij bestelling :slight_smile:

1 like

Ja precies, smaken veranderen ook en soms heeft een bepaald model tijd nodig om als serieuze optie gezien te worden voor jezelf. Misschien over 20 jaar toch de 2023 Ingenieur :smile: Maar het kan ook over een jaar al, na meerdere keren passen, gewend zijn aan de nieuwe richting en als hij voor een stuk minder op Chrono24 staat.

Ik moet hem ook nog in het echt bekijken, nog steeds geen tijd voor gehad om naar de Boutique te gaan.

1 like

Ik weet niet of het een goede zet is voor IWC, ze moeten in dit hogere segment ook concurreren met andere spelers, zeg een Zenith, Blancpain en JLC. Gaan ze dat redden?

1 like

Waar ben je nummer 1 in?

Komt goed, jongens. Nog 6% fee er af en we zitten in de 15
Oef veel views

2 likes

03 :thinking:

1 like

Deze knapperd vandaag om de pols.

18 likes

Once seen it cant be unseen

2 likes

2 Snoepjes

7 likes

Kon je nog goedkoper n ouwe intenational watch Co scoren

GM!

10 likes

Bij alle merken rijzen de prijzen de pan uit de laatste paar jaar helaas, maar hier maakt IWC het wel erg bont, zeker in vergelijking met bijvoorbeeld de Zenith Defy Classic in titanium zelfs, nog wat platter ook en met een mooier uurwerk erin, prijs is van 2 jaar geleden dus +20% nu , en die was € 7100,-

https://www.acejewelers.com/nl/zenith-defy-classic-41mm-95-9000-670-51-m9000

Kleinere productieaantallen dan IWC, exclusiever ook, dus inderdaad, voor de wat “oudere” liefhebber is dit wel afscheid nemen van een merk qua nieuwprijs.
Hij is wel mooi dus voor wie het wel uit kan, doen hoor !

3 likes

9400 pietermannen ondertussen voor de Defy time/date met de Genta look.

5 likes

Leuk weetje, de eerste Defy was er eerder dan de Genta look :nerd_face: Sommige zeggen zelfs dat de Royal Oak wat inspiratie heeft opgedaan van de Defy.

2 likes

Staat goed! Welk formaat is dit?

Als het goed is 40mm

Geen mens die ze koopt dus :sweat_smile: .

1 like

Het is toch ook een compleet zotte prijs voor wat het is

3 likes

Nu even monitoren hoe lang deze te koop blijft staan. Of hij is zo weg (1k boven retail, misschien nog te onderhandelen) of hij blijft net zo lang als die andere twee advertentie staan een beetje veel views vangen.

1 like