Goede match, heb dezelfde combi
Prachtig horloge, staat ook nog op mijn wensenlijstje.
Over slanke lugs en band kwaliteit gesproken, kan me dan ook regelmatig niet helemaal vinden hoe IWC wordt weggezet.
Yep… hier hetzelfde.
Die nieuwe aanwinst, mijn Porsche Design chrono, maar ook mijn rosé cal. 89, mijn cal. 854 pellaton en mijn 1980 ultrathin met JLC uurwerk vallen voor mij in die categorie.
Het moderne spul bekoort me veel minder/niet.
Met de Ingenieur-lijn heb ik eigenlijk nooit iets gehad.
Mijn GST chronograph aangeschaft in 2003 heeft dezelfde band afwerking. Toen hadden inderdaad Omega en Rolex een totaal andere kwaliteits standaard.
En was IWC nog iets bijzonders in Nederland S&C had het merk niet in hun portfolio.
Alleen van Willegen in Rotterdam had een IWC shop in shop zoals ze dat toen noemde.
Het horloge heeft me nog nooit in de steek gelaten, en wanneer ik het draag krijg ik er vrijwel altijd positieve reacties op.
Ik had het eens op Instagram gezien en dan het bandje besteld bij de boutique in Antwerpen. Nu hebben ze ‘m daar tegenwoordig ook zo in de etalage liggen
Ik vind hem ook prachtig en voorlopig is wit mijn favoriet afgaande op foto`s.
Klopt (of leer)
Was toevallig voor werk in de buurt en even gepast. Toch leuk. Zeer vriendelijke mensen in de boutique trouwens, onamsterdams beleefd
Klopt, zo heb ik m ook gekocht. Maar in de boutique in Antwerpen leggen ze ‘m nu op de tan strap ik de etalage om te laten zien wat er nog zoal kan.
Zo had ik hem nog niet bekeken, maar inderdaad een kleinere diameter en goed afleesbaar horloge. Fijn ding. Had hiervoor nog nooit naar IWC gekeken omdat het merk in mijn hoofd leefde als veels te grote fliegers, maar daar ben ik van terug moeten komen
Hij is prachtig maar ga hem toch verkopen. Ben ik bang. Is een dure hobby…
Mooie band, is dat de origineel of een aftermarket?
Horloge is ook prachtig, maar dat wist je al
Thanks,
Is originele band, horloge kwam met een nato strap, maar heb deze er meteen opgezet samen met een nieuwe gesp
Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat dat een hardloper is voor die prijs. Dus juiste keus gemaakt denk ik
Mooi foto’s! De details zijn erg goed zichtbaar zo.
Ja dat geloof ik ook zeker. Wat op zich niet verkeerd is natuurlijk, maar het vervreemd wel een deel van hun oorspronkelijke fanbase. De tijd zal leren of dat een goede zet was.