Schandalig… ik zou het wel melden bij de boutique of management.
Waardeloos! Erg jammer deze hele gang van zaken
Je blijft wel lekker positief
Ligt het nou aan mij of de foto, maar ik zie hum nog steeds niet helemaal gecentreerd.
Na vruchteloze pogingen in Genève en Amsterdam om de nieuwe Ingenieur Aqua te bekijken, uiteindelijk geslaagd in Londen.
Mijn keuze is bevestigd, nu rest het wachten….
Deze onverwacht gepast in Maastricht. Ik was erg onder de indruk toen die vorig jaar gereleased werd en ook in persoon vind ik hem erg mooi. Mooi formaat en goed in balans.
Kun je van mening over verschillen, in die gloriedagen hadden ze vooral aangepaste eta uurwerken en manufactuur alleen bij de echt dure horloges. Voor mij is het pas rond 2010 mis gegaan…Technische gloriedagen lagen denk ik de jaren ‘50 met de ontwikkeling van de Pellaton uurwerken.
Kun je idd verschillend naar kijken.
Persoonlijk spreken de modellen uit begin jaren ‘90 t/m 2010 mij het meeste aan.
Dat ze toen veel ETA uurwerken gebruikten boeit me niet. Standaard ETA was het sowieso niet meer na alle aanpassingen die IWC deed. Daarbij waren de uurwerken die ze gebruikten uiterst degelijk.
Mijn 3706 die meer dan 20 jaar oud is, loopt net zo nauwkeurig als mijn 124270. Dat het dan geen in-house uurwerk is wat erin zit, maakt mij helemaal niets uit.
Maar goed, dat is voor iedereen weer anders😊
Mee eens WoodMan Wel handig als je polsmaat beetje meewerkt
.
Zo zat ik er ook altijd in maar ben een paar jaar overgestapt naar alleen nog manufactuur uurwerken van de merken die ik leuk vind. Maakt het horloge voor mij interessanter maar praktisch zit er vaak meer nadeel aan vast dan iets anders Onderdelen zijn niet zomaar te bestellen of zelfs moeilijk leverbaar etc.
Cool op NATO!
Dank je! Origineel leren bandje stinkt helaas naar rook. Moet daar nog iets op vinden. 22mm nato is het meest makkelijke voor nu, maar het staat hem inderdaad niet slecht.
Stoppen?