IWC only (Deel 2)

Dit is geen IWC horlogemaker die hem geserviced heeft!
Zie dat bepaalde delen van de gangreserve differentieel niet gedemonteerd zijn.

In 2021 spreek je over het feit dat je horlogemaker niet aan onderdelen kan komen en de revisie met glas en kroon € 1100,- kost. Waarom besparen op gekwalificeerd onderhoud? Is een kostbaar horloge maar kan niet in andermans portemonnee kijken.

Dit uurwerk heeft een paar slijtage gevoelige onderdelen die circa elke 5 jaar vervangen moeten worden om een goede werking te garanderen.

Weet dat het een bak geld is maar een glas moet niet als er geen barsten inzitten of stukjes uit de rand. Kroon kan een slijtage punt zijn vanwege de schroefdraad.

6 likes

Crosspost voor deze klassieker

16 likes

Voor mij blijft dit de mooiste uit de Mark serie :ok_hand:. Tijdloos, sportief, stijlvol en onder de radar.

2 likes

17 likes

Snel weer opde titanium band zetten, zo veel mooier. Ze horen op titanium of velcro :slight_smile:

2 likes

Heel fijn dat het eindelijk echt goed gekomen is, gefeliciteerd. Dit is de kwaliteit die hoort bij het horloge.

Deze gaat over niet al te lange tijd ook naar Twente :slightly_smiling_face:

![

8 likes

11 likes

Aqua FTW.

16 likes

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Mag ik de IWC bezitters hier vragen om lume-shots te plaatsen ?? Ik ben wel benieuwd

Beide zijn toch echt heel tof! Poeh :star_struck:

Sunny days :sunny:

9 likes

Sinds vandaag in bezit :slight_smile:

13 likes

Niet scherp maar hier een lume shot.

12 likes

OK dat is gewoon… wow !!

1 like

off topic hier. Maar mn Tudor FXD heeft echt de meest bizarre lume die ik ooit heb gezien. Die lumed al in half licht en valt echt op door omstanders ook (de lume).

4 likes

19 likes

moooi

1 like

Prachtig!

1 like