IWC only (Deel 2)

11 likes

Kreeg een belletje van de IWC boutique. De Aqua Ingenieur is gearriveerd en ga zaterdag langs om te bekijken. Vooralsnog alleen een ‘exhibition only’ model beschikbaar, nog geen voorraad om te verkopen. Hopeljk komt daar snel verandering in :crossed_fingers:.

17 likes

Schitterend horloge

1 like

Ik zit weleens aan een IWC chronograph te denken maar ze zijn zĂł verschrikkelijk duur.

Daarom waarschijnlijk als alternatief de Longines Big Eye Avigation of de Sinn 358 of de Damasko Dc76.

Zijn ongetwijfeld geen mindere kwaliteit en fantastisch mooi.

Aaah cool, dan ga ik binnenkort ook weer even langs, heel benieuwd naar de Aqua dial en de PCL’s! Ik zag dat in de UK iemand hem al had kunnen kopen, dus ik denk dat je niet heel lang meer hoeft te wachten :slight_smile:

Dat is goed nieuws dat de eersten loskomen. Ben benieuwd, hoop zaterdag meer te weten te komen over de leverbaarheid van de Aqua.

1 like

Dat is inderdaad de groene band die er origineel opzat bij mij. Ik draag ‘m in de winter meestal wel op de lederen band. Misschien deze winter nog eens tijd voor de groene band… :ok_hand:t3:

13 likes

Een goede review van de Aqua.

2 likes

Zijn al even verkrijgbaar.
Ik vond het toch te duur.

Zeker!
Er staat volgens mij nog een 3706 in het blauwe gedeelte, met die fraaie stalen band.

2 likes

Buongiorno

15 likes

Een van de mooiste ooit gemaakt.

1 like

Het hoeven niet altijd fliegers te zijn. Wat niet op de foto te krijgen is, is hoe de opgelegde indicies in het licht spelen. Dat link je niet zo meteen aan IWC

7 likes

Prachtige combinatie dit, band en horloge, tijdloos en past overal bij.

1 like

Wat zijn deze pilot series toch mooi en tijdloos. mooie foto trouwens.

1 like

Grappig ik vind de meest IWC’s nogal ‘saai’ of ‘Spartaans’ op zijn minst, met voor mij persoonlijk 2 uitzonderingen, de BP (die heb ik) en de Aquatimer chronograph met de gele accenten die heb ik (nog) niet

De mooiste liggen op een prijsniveau die ik er niet voor uit wil geven en die komen hier op het forum, tot zover ik weet, niet of nauwelijks voor

Close but no cigar, mist een kroon en 2 kleine wijzerplaatjes :sweat_smile:

1 like

13 likes

Vandaag heb ik hem, de zwarte dial, even in het echt kunnen bekijken, vast gehad en om gehad… pracht ding. Kan niet anders zeggen! En wat de prijs betreft; die discussie begrijp ik niet zo… prima prijs wat mij betreft :ok_hand: Ze hebben genoeg modellen die 9k kosten op een lederen band. Als je dan ziet wat voor mooie band je op de nieuwe ing. krijgt. Hij heeft me verrast zal maar zeggen :sunglasses: maar dat deed de Panerai Submersible Forze Speciali en de Quantième Complet Phases de Lune van Blancpain in het goud ook :heart_eyes:

2 likes

Foto???

In Rotterdam geweest bij de IWC boutique?

1 like