Hoppa! Gefeliciteerd, wat een knaller! Grote blij voor jou
Wat een opmerkingen weer.
Sorry, maar ik bedoel met mijn objectieve blik naar de prijzen van IWC te kijken kijken. Want objectief gezien, kan jij mij vertellen hoe de Ingenieur 4k meer waard is dan een Portugieser chrono?
Als een random persoon die gewoon zonder te veel gedoe de winkel in loopt, kan toch ook aan de IWC medewerkers vragen waarom deze duizenden euro’s duurder is dan zo’n beetje alle Big Pilots, Portofino’s en Portugiesers die in de winkel liggen.
Heel mooi! Die wijzerplaat is echt heel mooi
Heel fraai, geniet ervan!
Ik heb met schaamte gelezen hoe ze met jouw ingenieur zijn omgegaan, wat een treurnis…
Blij dan onze held uit Twente je zo goed geholpen heeft
Echt heel mooi! Gefeliciteerd met je aanwinst. Zo mooi die kleur dial en de PCL’s.
Mooi hoor! En inderdaad - het personeel bij IWC Amsterdam is uiterst vriendelijk en kundig. Ik heb er zelf ook zeer goede ervaringen mee.
Sinds de release hangt er een calvinistische spruitjeslucht om de Ingenieur heen.
De prijsverhoging is voor velen te abrupt.
Die stappen uit protest nu over naar AP en PP.
Gefeliciteerd!
Proficiat met je nieuwe aanwinst, prachtig.
Heb de Ingenieur nog niet om de pols gehad, maar begin het model meer en meer te appreciëren.
Kwam vanmorgen deze video tegen over de Ingenieur: https://youtu.be/icLFcf0J42U?si=WLWKetVGV244G_Ae
Best een leuke video over de nieuwe Ingenieur
Nieuwe Pilot 41 Black Aces met full luminescent dial.
https://www.iwc.com/en/specials/online-exclusive-iwc-black-aces.html
Het ding met die special editions is altijd dat er in mijn ogen een lelijk logo op de dial wordt geplaatst waar niemand op zit te wachten. Dit logo met die kaarten spant de kroon. Plaats het dan alleen op de caseback.
Maaaaar, het idee er achter en de samenwerking met vind ik dan weer wel heel cool. Het is immers echt op die piloten gericht. Maar als consument moet je wel heel erg veel van strike fighter squadrons houden wil je het om die reden kopen.
Wat live foto’s:
Jammer dat ze hierbij de wijzers niet compleet zwart hebben gemaakt zonder lume.
Alle drie op een rijtje, zwart vind ik persoonlijk toch wel het mooist zo, al zijn de PCL op de Aqua een leuk detail!
De mooiste:
Andy is een 55mm toch ??
Dank allemaal voor de felicitaties. Heel blij dat ik eindelijk bij IWC club hoor en met wat voor binnenkomer, deze Aqua Ingenieur blijft niet onder de radar .Het is een eye catcher.