De Erika MN is top voor de vakantie. Heb laatst een IWC Milanese band gekocht voor de vakanties maar twijfel of ik dat fijner ga vinden dan de Erika MN. (En nu ik weer een Omega Seamaster heb, neem ik die wel mee als ik het water in ga )
Poeh, deze is wel heel mooi he, hoe groot is jouw pols als ik vragen mag?
Blijft voor mij een van de mooiste moderne IWC’s. Ik heb een 16,5 - 17cm platte pols.
Mooi.
Wat is de ref.?
Klopt!
IW387802
Mooi horloge, alleen de prijs .
Zag iemand op vakantie met de 43mm versie, cool ding wel. Alleen 15,5 dik
Heb toch liever de Big pilot. Die staat op mijn verlanglijstje. Maar de prijs ervoor is te gek voor woorden voor een iwc.
Qua prijs is het dus of een Mojave 41 of een Ingenieur Aqua Compleet verschillende horloges maar ik zou twijfelen tussen beiden.
Ik had het hier met een SA in de boutique over. Hij kon ook niet ontkennen dat de prijsverhoging gortig was. Hij dacht dat IWC met een rebranding bezig is; opschuiven naar een hoger segment.
Het zal wel complex zijn die nieuwe Ceramic Pantone kleur, maar het verschil met het zwarte model is wel EUR 3200. Mag wat kosten.
Ik zat te kijken naar de IWC 3712 en zag deze zowel hier in het blauw als elders in een foto serie zowel met als zonder de rode wijzer.
Wie kan hier meer over vertellen?
De 3712 met rode chrono split secondewijzer + minuutteller s is een speciale editie, 2016 München [ blauwe wijzerplaat, referentie 3712-17 ] en 2017 Canada [ witte plaat met antraciet subdials, referentie 3712-20 ]
Bedankt voor de uitleg.
Bij het opzoeken van de modellen zie ik dat ik 3712 ipv 3713 heb getypt
Maar je uitleg zal bij dit model 3713 niet anders zijn qua speciale edities.
In het blauw staan dus 2 verschillende modellen afgebeeld, verschillende horloges dus in 1 advertentie: detail.
De 3713 is wel anders, hierbij is de Spitfire uitvoering altijd voorzien van een rode split chrono wijzer. De minuutteller is nooit rood. Een andere uitvoering van de 3713 is een Japan editie. Hier dan ook alleen een rode split chrono secondewijzer die zichtbaar is na stoppen van de split chrono en doorlopen van de normale chrono secondewijzer.
Bedankt voor je opheldering.
Ga ik me hier verder op inlezen!