IWC only (Deel 2)

Ok. Ik haal m morgen uit de kluis :stuck_out_tongue_winking_eye: :hugs:

1 like

9 likes

23 likes

16 likes

17 likes

Mooie band zeg! Is deze van iwc zelf?

Klopt :sunglasses:

IWE10883

Top! Dank je!

Die zou volgens mij ook wel mooi staan op mijn iw377709…

7 likes

Ja een andere band maakt gewoon dat je horloge een compleet andere uitstraling krijgt :sunglasses:

1 like

Klopt! Altijd leuk om er een beetje mee te spelen

1 like

18 likes

Excuus :hugs: heb hem net speciaal gepakt. Moet hem nog wel even goed zetten :innocent:

13 likes

Even een klein vraagje voor de experts hier: ik ben nog steeds op zoek naar een bracelet voor mijn Mark XVI. Ik zie nu een advertentie voor een bracelet voor 16, 17 en 18… Klopt het dat dit allemaal dezelfde bracelet is?

De 16 en 17 durf ik niet met zekerheid zeggen. Maar de Mark 18 heeft in ieder geval al zeker een andere bracelet dan de voorgaande twee.

1 like

Prachtige Aquatimer, staat nog op mijn whislist.
Ooit bijna gekocht maar handelaar wilde hem nog snel (binnen 30min op externe locatie) laten polishen omdat er krasje op zat, heb dan maar afgehaakt.

2 likes

Wijs besluit, zie vaak een beschadigde AR coating van het glas door even snel “polijsten“

2 likes

Mooi visje

6 likes

Ze hebben allemaal een verschillend bestelnummer! De opbouw van de banden verschilt ook nog zodat de eindschakel niet van een Mark XVl aan een andere gezet kan worden.

De 17 en 18 verschillen 0,05 in breedte.

De originele Mark16 band kost tegenwoordig € 1640,- volgens de IWC prijslijst. Bij interesse stuur maar een PB voor mijn prijs

2 likes

dank voor de informatie!

Al een hele tijd verliefd op het model, recent toegehapt op dit ongepolijste exemplaar.

1 like