IWC only (Deel 3)

Doos van mijn 3239 idem dito. Plakte ook aan alle kanten. Jammer inderdaad

1 like

Klinkt alsof die gemaakt is van gerecycleerde jaren 2000 volkswagen interieurs…

2 likes

:nauseated_face:

Volgens mij is het gewoon de tijd, de doos van mij heeft nog nooit zon/licht gezien, dus dat sluit ik uit.
Op de IWC site kan je de nieuwe bestellen… beetje duur.
Het kan nog slechter de doos van mijn Fortis B42 is helemaal bagger letterlijk en figuurlijk.

Ik zet hem op C24, misschien is er iemand blij mee te maken of weet die hoe het is te “conserveren” . Een beetje veroudering is wel okay voor mij maar dit niet. De goud kartonnen IWC dozen of die van Omega eind jaren zestig die ik heb zijn nog steeds tiptop. De grijze jaren 80 dozen van Omega hebben dit euvel ook vaak en helemaal als ze uit Azie komen. Dus meer vocht+ warmte dan zonlicht denk ik. Al zal hij na 10 jaar op de vensterbank ook wel rot worden :slightly_smiling_face:.

1 like

Bij de zwart/witte nieuwere IWC dozen ( 2008 - 2012 ) zie het het ook al.

Ja.

Heb de donkerbruine band er nog bij hoor, maar die wordt aan de zijkant aardig gaar.

En vind die gekke rubberen banden op de fliegers gewoon sportiever staan, net wat vlotter.

Gelukkig smaken verschillen. :+1:t2:

1 like

40 likes

34 likes

prachtig :star_struck:

dank je! Het is het 1e horloge in tijden dat ik kocht en écht beklijft om de pols!

3 likes

26 likes

Gaat morgen naar een nieuwe baas, dus nu nog even hier gedag zeggen…:wink::+1:

12 likes

Nog even extra van genieten Henri!

1 like

De CNY nog eens om de pols🤩

21 likes

5 km, maar ik kom er niet mee buiten als het regent.

Ja, maar het is een Sinn… :roll_eyes:
Okay, maar de directeur van Sinn is voormalig technisch directeur ( of vergelijkbaar) bij IWC geweest,
dussssss…

dit is wel een heel dun lijntje om te rechtvaardigen dat ik hem hier post eigenlijk :sunglasses:

c954046ddca9d0f1bc231415e1c2aaf6a389ef5b_2_500x500

2 likes

En als ik Lothar Schmidt dan weer terugstuur naar IWC??

:laughing:

1 like

Dit mooike weer eens een dagje om:

11 likes

16 likes

Ik zag weer een nieuwe foto voorbij komen van de blauwe en het begint mij toch soort van op te vallen dat het lijkt alsof deze iets anders is afgewerkt dan de vorige modellen.

Je ziet hem toch meer licht weerkaatsen. Misschien dat die wat strakker gepolijst is. Viel mij eigenlijk ook al op toen ik hem zelf om had.

Maar kan ook aan mij liggen :smile:

18 likes