Heel eenvoudig, en ook heel lekker deze time zone corrected IWC
Die Sonny vind ik imo echt mooi. Komt ook door die gouden wijzers en indexen denk ik.
Maar er is meer. ![]()
Let wel: deze beide kleuren komen met de band met gepolijste middenschakels. Moet je ook willen. Ik vind (zoals meestal) de volledige gematteerde band (zwarte, witte, blauwe) mooier.
En anders matteren we die ook wel. ![]()
Klopt, dat is naast kleur een van de zaken die ik meeneem in de keuze. ![]()
dat is zeker nog een optie
Overigens loopt de gepolijste rand van de kast ook in de rand van de schakels door, ook bij de gematteerde band. En de middenschakels hebben ook gepolijste kantjes. Heel mooi gedaan.
Die groene is ook wel mooi inderdaad met de gouden accenten. Jammer dat die weer een limited is.
Ja!
Dat zijn de betere foto’s.
Schitterende foto’s ![]()
Prachtig vastgelegd de details ![]()
De Mark XX blijft door mijn hoofd spoken en daarmee ook de twijfel over de maat. Ik ben zo stom geweest om geen mirror shot te maken… Mijn polsomtrek is 16,5cm.
Kan dit of is het te groot? En zijn er forumleden met een Mark XX met een vergelijkbare polsmaat? Zo ja, wat is je ervaring met dit horloge?
Foto van paar maanden terug:
- Ja
- Het kan net, maar zit op het randje
- Nee
Kan aan de hoek van de foto liggen,plaatsing van het horloge en hoe je jou pols houdt. Maar op de eerste foto vind ik hem er groot uitzien. Op de tweede op zich ok.
Zelfde polsmaat here, vond het bij mij wel goed om te pols zitten als geheel tijdens het passen. Maar vanwege de kleine bezel oogt de dial wel groot op de pols.
Ik denk dat een pilot 36 veel mooier staat, die heeft ook een toffe stepped dial ![]()
Precies dit is het probleem.
Het past vast wel. Zit alleen tussen je oren.
Ik denk dat het kan, maar het moet vooral voor jezelf goed voelen.
Ik moest er wat aan wennen omdat ik ook wat 38/39mm horloges heb.
Het is een heerlijk horloge, dat best aanwezig mag/moet zijn op de pols.
Ik heb zelf de zwarte XX (staat te koop overigens), en op mijn 17cm gaat dat prima.
Zeker de super AR maakt dat het heerlijk is om naar te kijken.
Jij gaat voor een blauwe, ook top.
Succes!
Je hebt je telefooncamera denk ik nog op groothoekstand op de eerste foto. En bij de 2e andere instellingen.
Hoe dan ook: het kan prima. Lekker kopen wat je mooi vind toch ![]()
De XX heeft overigens een kleinere lug to lug dan z’n voorganger de XIII.