IWC only (Deel 1)

Op lederen band komt hij toch mooier uit vind ik. Dat wil niet zeggen dat ik staal verkeerd vind staan overigens :slight_smile:

1 like

Zo denk ik er ook over.

Prettige AR coating inderdaad :ok_hand:t2:

Ik zou hem op leer houden. Mooier dan staal imo

Supermooie band! Enig idee waar ik die vind?

Heel gaaf inderdaad en de band schijnt ook subliem te zijn, alleen inderdaad de prijs… 9.5k geloof ik.

Nou, geen gras over laten groeien… NA
Terug bij mn eerste liefde IWC en de BP die ik met zn 46 en te groot nooit wilde kopen maar zo graag wou en die me in de hobby deed belanden.

BIG maar toch allemaal te behappen. Draagbaar big dus.
Heerlijke dial. Kroon: een genot!
De band: ja tklopt wat die Bark YT-er postte. Wat een gemak! Zit goed in elkaar.
Nu nog leren bandjes scoren

Kleine twijfel kleur dial maar dit is wat zachter dus toch blauw genomen.

35 likes

Mooi hoor! Past je :ok_hand:

1 like

Erg mooi horloge, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd zeer mooi!

:drooling_face:

12 likes

Schitterend!:heart_eyes::ok_hand:

1 like

Jij laat er geen gras over groeien :grimacing:
Heel mooi :+1:t2: Geniet er van

1 like

Gefeleciteerd, top NA.
De nieuwe generatie banden heeft fijnverstelling. De banden waren al goed in het verleden maar dat is wat ontbrak!

1 like

Mooi om weer bij IWC terug te komen met de BP, ga hem snel ook passen!

1 like

Still going strong :muscle:t3:

29 likes

Wat is dit model toch mooi!

1 like

Geniaal systeem!

Bye bye bergeon en krassen.

Is deze op de mark xviii?

7 likes

Perfect systeem inderdaad, net als op de aquatimer en deze ingenieur :ok_hand:t3:

5 likes

Ik denk dat ik het met jullie eens ben; op leer mooier dan op staal. Ongeveer 4 op de 5 denkt er zo over, blijkbaar.

Moet ik wel zeggen dat ik hem op de stalen band heel anders vind overkomen, en wel frisser, sportiever. Ik zal hem vooral op leer blijven dragen denk ik, maar af en toe op staal zetten.

IWC zelf zag er overigens wel een markt voor en biedt de nieuwe Portugieser ook op een (andere) stalen band aan:

14 likes