IWC only (Deel 1)

Eindelijk wat coverage van de nieuwe modellen :slight_smile:

1 like

Gaaf die brons-groene !

1 like

19 likes

Kiezen is verliezen :slight_smile:

1 like

Wat is zo’n perpetual big pilot toch ongelooflijk bruut zeg!

Hij past bijzonder goed om jouw pols trouwens.

Het nadeel van zo’n horloge is: als je jong bent is hij voor de meeste onbetaalbaar maar goed afleesbaar en als je hem kunt betalen zijn de ogen niet meer optimaal en is het aflezen moeilijk.

5 likes

Mijn dochter van vijf kiest net voor die rede voor de Big Pilot 43 omdat ze daar de cijfertjes van kan lezen :slight_smile:

Slimme meid.

En wat zegt zij: bruine of blauwe strap?

1 like

Welke kleur heb jij genomen of alleen de stalen band? Ik ga sowieso met lederen band nemen, de blauwe dan waarschijnlijk.

1 like

Bruin besteld. Beide mooi. Close call

Blauw zal ik houden voor rubber . of rood

1 like

Heeeeeel cool! Dat is echt de vetste uitvoering van de Big Pilot vind ik. Ook mooi naast de BP43. De meest gecompliceerde naast de minst gecompliceerde BP :slight_smile:

Weer wat limiteds gespot op de IWC-site :-). Deze zijn 43mm. Ik vind ze niet per se heel erg geslaagd.


3 likes

Nog een op 41mm:

3 likes

De blauwe met oranje accenten vind ik wel grappig maar inderdaad geen wow gevoel

Ja de chineesjes met hun dunne polsjes kicken op te grote horloges.

Afgelopen week knoop doorgehakt en besloten om de IW388101 IWC Pilot aan te schaffen.
Na een eerdere tip van dit forum een berichtje naar Precision Watches gestuurd, maar helaas niet op voorraad en zelfs levertijd is onbekend.
Iemand nog tips waar mogelijk wel te halen op korte termijn zonder full retail price (anders dan Chrono24) ?

Uiteindelijk na wat wikken en wegen, de knoop doorgehakt en een schitterende Aquatimer verworven voor casual momenten.

23 likes

ik heb zowat het gevoel dat IWC dealers moeilijk doen voor kortingen… zeker bij de Pilot omdat ze deze zogezegd meteen kunnen verkopen … :slight_smile:

25 likes