IWC only (Deel 1)

Nog een op 41mm:

3 likes

De blauwe met oranje accenten vind ik wel grappig maar inderdaad geen wow gevoel

Ja de chineesjes met hun dunne polsjes kicken op te grote horloges.

Afgelopen week knoop doorgehakt en besloten om de IW388101 IWC Pilot aan te schaffen.
Na een eerdere tip van dit forum een berichtje naar Precision Watches gestuurd, maar helaas niet op voorraad en zelfs levertijd is onbekend.
Iemand nog tips waar mogelijk wel te halen op korte termijn zonder full retail price (anders dan Chrono24) ?

Uiteindelijk na wat wikken en wegen, de knoop doorgehakt en een schitterende Aquatimer verworven voor casual momenten.

23 likes

ik heb zowat het gevoel dat IWC dealers moeilijk doen voor kortingen… zeker bij de Pilot omdat ze deze zogezegd meteen kunnen verkopen … :slight_smile:

25 likes

12 likes

Naar mijn mening altijd nog met afstand een van de mooiste Flieger chrono’s die IWC maakte.

2 likes

Helemaal mee eens uiteraard :slight_smile:

Gaaf, weet je toevallig je pols omtrek,?

1 like

2 likes

Lekker!! Hoe bevalt de stalen band?

Super je kan t prima hebben :ok_hand:

Bijna rolex niveau. Hier is werk van gemaakt.
Als ik dit vergelijk met bvb jlc polaris band id dit beter!
Glidelock systeem etc. Ik mis wat taper maar zou msch niet passen op zo een 43mm.

1 like

Ik heb de stalen band nog niet kunnen passen. Maar ik vrees dat deze wel wat wijder gaat dan de lederen versie. Ik heb een dan wel een kleinere pols van 17cm.

1 like

Prachtige horloges Iwc.

Stippen?

Mijn eerste echte horloge en zal voor altijd in m’n collectie blijven (trouwhorloge) :slight_smile:

Daarom blijft IWC speciaal voor mij.

20 likes