IWC only (Deel 1)

Deze komt echt vaak terug op de pols, heerlijk horloge! Ben benieuwd wat er voor een nieuwe Inge gaat komen maar deze gaat zeker blijven.

17 likes

Lewis een nieuwe Ingi? (Uit handen gekregen van Christoph Grainger-Herr, CEO IWC……

Moeilijk te zien, maar ik denk toch dat het deze is:

7 likes

Denk toch de nieuwe Big Pilot Chrono

Ik denk toch dat het een paarse broek is waar een nieuwe zwarte zak op is genaaid

2 likes

die zal wel van balmain of een of andere designer zijn en bakken met geld kosten :crazy_face:

1 like

Dat is geen zak.
Op die plek kreeg hij altijd slijtplekken in z’n broek door de versnellingspook.
Zijn moeder heeft daarom een opzetstuk er op genaaid en het werkt !

1 like

Maar in GB zit het stuur rechts. Dan heeft zijn moeder de verkeerde zak vervangen :woozy_face:

1 like

Het is een formule 1 wagen.
Het stuur zit in het midden en de versnellingspook zit rechts ! :wink:
Links zit de handrem.

1 like

B&S bandje aan de Spitfire, lekker hoor. :grin:

12 likes

Die hele F1 volg ik niet… maar helaas kon je niet om de deugende woke onzin van deze paarse broek heen…

IWC met z’n fantastische reclames zou wat mij betreft per direct afstand mogen doen van het deugende geluid en lekker blijven bij de oude mindset… (of zijn dit creatieve creaties die niet door IWC zijn gemaakt?)

afbeelding

8 likes

En een heerlijk kerst plaatje voor de sfeer :smiling_face_with_three_hearts:

21 likes

Die 3707 :ok_hand:t2:

1 like

Deze om de pols vanmiddag

14 likes

Want vinden jullie hiervan?

8 likes

Leuke yachtmaster :sunglasses:

En die IWC is ook mooi, ik heb ht niet zo op chrono’s omdat ik de complicatie nooit gebruik. Maar hij ziet er schitterend uit en het enige wat hem nog beter zou maken is een Ceratanium kast

Haha ben er zeker blij mee.

IWC is van titanium gemaakt, volgens verkoper gelimiteerde aantallen namelijk 1000. Zat wel lekker om je pols. Dit zou dan mijn eerste IWC zijn alleen heb me niet echt verdiept in het merk en model.

1 like

Zie ik het goed dat het de IWC store in Amsterdam is ?? Zo te zien op een zaterdag ! Als ik heel goed kijk is dat zelfs afgelopen zaterdag

Volgens het klokje is het zondag :sweat_smile:

1 like

Klopt maar het klokje kent de man die bij je in de winkel was, en waar ik mee gebeld heb toen jullie er waren denk ik niet :joy: