IWC only (Deel 1)

Mooi! Welk uurwerk zit in deze versie?

Gefeliciteerd, mooi horloge! :ok_hand:

Thanks! @ib61 heb deze nieuw gekocht.

Het is de IW388101 en er zit een 69385 uurwerk in.

5 likes

Klopt👍

1 like

Wow…ik ben jaloers! Ik had deze in bestelling staan (via Chrono24) maar die order is zojuist geannuleerd. De verkoper kon hem toch niet leveren…:frowning:

1 like

Fijne kerst HF

Moet m nog even optijd zetten🤗

34 likes

Wow, dit is wel een grail hoor!:heart_eyes:

1 like

Dank! Is ook een van de ‘blijvers’ van mijn collectie. Mocht je gewend raken aan de schoonheid van de wijzerplaat, kun je m altijd nog ‘op zn kop’ gaan dragen🤗

11 likes

Hoppa 2e kerstdag lekker lui op de bank naar voetbal kijken. :soccer: :joy:

20 likes

Afwerking is toch erg mooi bij deze Portugieser

28 likes

Mijn nieuwe aanwinst. Krijg er maar geen genoeg van.

24 likes

Dat kan ook niet😀

1 like

Prachtig!

1 like

Welk bouwjaar is deze? Zag er toevallig een voor een nette prijs op chrono24 komen. Met verse service, maar zonder doos enzo.

Ook best een gaaf exemplaar!

Rondstruinen op chrono24 is niet goed voor je, kom je te veel moois tegen😅

image

9 likes

Dit is het nieuwe model, van 2021. Hier zit ook een nieuw uurwerk in. De oude is denk ik door veel horlogemakers wel te servicen verwacht ik.

Als de prijs er naar is dan kun je prima zonder de doos. Ik zie de dozen 2x. Bij aankomst en bij vertrek. :slight_smile:

2 likes

Ze vragen een net bedrag. Heb ooit het voornemen gehad alleen Full sets te kopen😅
Maar ach als er een verse service op zit inclusief papieren dan is dat ook wat waard

1 like

Een service via IWC is wel prijzig dat komt op ongeveer 750 euro voor een chrono. De vroegere versies hebben een aangepaste Valjoux 7750 dus die is wel op meer plekken te servicen.

versnellingsppook is alweer een tijdje geleden-)!

1 like

Ik heb er na 3 jaar ook nog steeds geen genoeg van :muscle:t6:

14 likes