Gros Horloge in Rouen
Prachtige stad!
Zitten nu iets dieper in Normandië, even een stop. Jammer dat alle winkels dicht waren…
Eens! Erg leuke stad.
Lekker weer Ed!
Jij hebt echt een fetish voor stalen banden met rechte endlinks hé
Yep
Jullie zeiken me er om af, op het werk lachen ze erom en thuis zeuren ze of ik er leer op zet.
BoR blijft er gewoon aan
Ik had niet anders verwacht
Dit is m dus he. De zilveren numerals en wijzers op donkere plaat top!! (Vond ik ook al op blauw)
En een matching datumschijf kleur
EN je kan heerlijk combineren met mooie bruine santoni bandjes
Proficiat!!
Dank,
Ik vind de blauwe ook heel mooi maar je hebt gelijk de datumschijf contrasteert dan best heftig.
Mooie aanvulling binnen mijn collectie vind ik.
Gefeliciteerd, nu hopelijk een beetje rust en lekker genieten!
Maar eens een detailfoto geprobeerd - lastiger dan verwacht. Maar de secondewijzer in rood blijft toch favoriet!
Mijn eerste IWC gekocht. Had een flinke vertraging op Schiphol en kon uiteindelijk de verleiding niet weerstaan. Ik had eerst de nieuwe spitfire automaat in gedachten maar ik had altijd al een zwak voor keramische horloges en toen zag ik deze. Ik was al maanden aan het twijfelen wat de volgende aankoop zou worden, voelt toch goed als je eindelijk doorzet.
Weet iemand wat je ongeveer aan precisie van het nieuwe in-huis kaliber (32110) van iwc mag verwachten?
Gefeliciteerd alvast, en die 889 JLC motor is erg goed ! Mooie klassieke wijzers ook.