Oh man. Ik moet echt van dit forum af. Het kost zo ontzettend veel geld als je hier regelmatig rondhangt.
Wat is deze toch gaaf. Die dial maakt het helemaal af.
Oh man. Ik moet echt van dit forum af. Het kost zo ontzettend veel geld als je hier regelmatig rondhangt.
Wat is deze toch gaaf. Die dial maakt het helemaal af.
Ik was sarcastisch Hendrik. Ik denk dat niemand dat lillike ding wil.
Vind deze mooi !
Iemand zin in een ruil ?
De LPP is zeker een beauty!
Hmm weinig activiteit hier. Dan zal ik maar weer proberen het vuurtje aan te wakkeren.
Nou dan volg ik ook maar met mijn Nieuwe aanwinst. De IWC ingenieur AMG in titanium. Erg blij mee, fijn afstelling is beperkt zij zit wat losjes rond de pols maar daarmee blijft hij tenminste niet hangen onder de mouw van mijn overhemden. Elk nadeel heb zijn voordeel zullen we maar zeggen. Ik vind het echt een prachtig ontwerp en ik ben er heel blij mee. Zijn er anderen met het zelfde horloge?
ontzettend tof
Smaakvol mooi horloge!
Ik heb een 3239 gehad. Ik heb hem weggedaan door het gebrek aan fijnafstelling. Daar kon ik maar niet aan wennen.
Bij mij ziet die perfect gelukkig!
Even een cross post om dit draadje ook wat aan te vullen. Ben even aan het kijken naar welk leer voor een nieuw bandje.
Blijft ook een leuk horloge, destijds getwijfeld voor de chrono versie. Uiteindelijk toch voor de niet AMG versie gegaan.
Veel draagplezier!
Wauw, dit zijn 3 knappe horloges.
Gewoon nog een solar Gshock erbij en ik zou klaar zijn met horloges.
Combineert mooi op bruin leer
Mooie set