IWC only (Deel 1)

Zojuist hiervan gebruik gemaakt.
Je dient een ‘My IWC’ account aan te maken waaronder het horloge wordt toegevoegd aan de hand van het serienummer en kopie garantiekaart.

Je kunt natuurlijk bij verkoop je ‘My IWC’ account overdragen of de naam en e-mail van je account aanpassen.

Ik zie mijn IWC niet snel vertrekken dus ik ben blij met de verlenging van de garantie naar 8 jaar :ok_hand:t2:

2 likes

Top! Ga ik ook doen.

2 likes

image

Lang getwijfeld over de stalen variant, maar stiekem stond Titanium al lang op mijn wish-list. Past maar net op mijn iele polsjes, maar ben er blij mee.

14 likes

Alles staat eigenlijk wel goed op een Hirsch Liberty

9 likes

Het caliber 88 vind ik wat mooier op de plaat met de subsecond maar de 89 is toch wel het ultieme time only manual wound movement.

5 likes

Let goed op het blauwe gedeelte, heb Jur gevraagd of het heropend kan worden :innocent:

Oh man. Ik moet echt van dit forum af. Het kost zo ontzettend veel geld als je hier regelmatig rondhangt.

Wat is deze toch gaaf. Die dial maakt het helemaal af.

1 like

Ik was sarcastisch Hendrik. Ik denk dat niemand dat lillike ding wil.

5 likes

Topic bump pic!

13 likes

Vind deze mooi !

Iemand zin in een ruil ?

image

11 likes

De LPP is zeker een beauty!

1 like

Hmm weinig activiteit hier. Dan zal ik maar weer proberen het vuurtje aan te wakkeren. :wink:


Edit; weet niet waarom maar de foto upload slecht, aanklikken voor scherpte. :+1:

15 likes

Nou dan volg ik ook maar met mijn Nieuwe aanwinst. De IWC ingenieur AMG in titanium. Erg blij mee, fijn afstelling is beperkt zij zit wat losjes rond de pols maar daarmee blijft hij tenminste niet hangen onder de mouw van mijn overhemden. Elk nadeel heb zijn voordeel zullen we maar zeggen. Ik vind het echt een prachtig ontwerp en ik ben er heel blij mee. Zijn er anderen met het zelfde horloge?

16 likes

ontzettend tof

1 like

Smaakvol mooi horloge!

Ik heb een 3239 gehad. Ik heb hem weggedaan door het gebrek aan fijnafstelling. Daar kon ik maar niet aan wennen.

Bij mij ziet die perfect gelukkig! :slight_smile:

1 like

28 likes

Mn Vintage IWC eindelijk terug van de service beurt. Gelijk even een kerstboom fotootje :christmas_tree:

8 likes

Even een cross post om dit draadje ook wat aan te vullen. Ben even aan het kijken naar welk leer voor een nieuw bandje.

8 likes