IWC only (Deel 1)

Verwacht de mijne zeer binnenkort weer terug van service. Dan maar eens rustig kijken of ik ergens een mooie 3239 erbij kan vinden.

!

15 likes

16 likes

Deze siert sinds kort mijn pols :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Nice, gefeliciteerd ermee! :+1:

2 likes

IW3706 ? Toch ?

1 like

Yes, een IWC IW3706 Fliegerchronograph :nerd_face:

1 like

Als alles goed gaat is deze er over een dikke week:

7 likes

Krantje en Rattrapantje

23 likes

25 likes

Toch een iets donkerder bruin bandje voor de Spitfire gekocht. Croco ook.

27 likes

Mooie grove brushing op de lugs! Ik ben benieuwd of meer van de pilot range dit jaar een update krijgt naar de 39mm kast en uurwerk :blush:

2 likes

Dat is te hopen. Sowieso bij IWC hoop ik op kleinere maten en in-house uurwerken. Ik heb de indruk dat het daar wel naartoe gaat. De in-house Portugieser krimpt al naar 41mm.

1 like

Ik wil graag de XVIII toevoegen aan de collectie. Ik wacht nog even op Baselworld en hoop op een XVIII (of opvolger) met in-house en 39mm

En het zou helemaal mooi zijn als de lugs ook iets korter worden

1 like

Zou ik zeker doen. Zit er best in denk ik dat die in 39 gaat komen met in-house. Dan gaat iedereen rennen voor de blauwe.

1 like

Zou echt heel tot zijn, ik ga overigens rennen voor een exemplaar met zwarte dial :grinning:

1 like

Same here.

Persoonlijk vind ik bijvoorbeeld een IWC chrono (in Le Petit Prince uitvoering) super maar die maat staat me niet aan. Snap dat het best wat grof mag zijn maar onderstaande in een 40/41mm kast zou top zijn.

16 likes

Dan ren ik naar de ad! Ben alleen bang dat ze dan afgekapte cijfers krijgen.

De nieuwe Spitfire Chrono is 41.

13 likes

Maar die kleine portugieser is toch al 20 jaar 40,9mm? Niet gekrompen toch

Ah, dacht dat ze altijd groter waren.

Tja dat is dan zo een dingetje. Dan is het 'm net weer niet…

Edit, lug to lug van deze is 51.5mm De Mark XVIII die ik heb is 50mm en echt de max voor mijn pols.

1 like