IWC only (Deel 1)

Mooi bandje ook! En een prettige maat zo te zien.

1 like

Gelijk heb je :sunglasses:

1 like

Heerlijk ding dit.

18 likes

21 likes

Wow! Hier altijd nog op verliefd gebleven. Maar hou het bij mijn Portofino :smiley:

1 like

Nog maar eens de Ingenieur erin. Twijfel soms of ik hem te koop ga zetten of niet.

15 likes

Ik vind ‘m mooi en hij is comfortabel.
Dus in jouw plaats zou ik ‘m (nog even?) houden.

1 like

Prachtig horloge man.
Lekker houden

1 like

Full service en dan houden Tom
Naast de Explorer een alleskunner

1 like

Anders weet je me te vinden :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Hij is binnen, wat een topstaat! De stalen band moet nog wat ingekort worden, maar verder prachtig :smiley:

34 likes

Schitterende IWC!:heart_eyes:
Gefeliciteerd en geniet ervan :+1:

1 like

Van Jaap?

Mooi ding, vaak naar zitten loeren. :muscle::+1:

1 like

Klopt, ik zit al te twijfelen sinds ie erop stond :smiley: werkelijk perfecte staat, bijna geen sporen. Topstuk en met gemakkelijk te servicen uurwerk (als je de verhalen leest van @AmsterdamVintageWatches dan begin je te twijfelen om te beginnen aan de inhouse uurwerken van IWC :thinking:)

@Floydian67 bedankt!

2 likes

giphy (3)

5 likes

Valfleurier uurwerken dan :roll_eyes: let it go man!

2 likes

Je hebt weer wat nieuws om op te zuigen :laughing:

5 likes

Daar komen de ad hominem’s alweer. Jammer.

Dat is dan wel weer een mooie, chapeau

1 like

Dit is een forum, hier gaan we de discussie met elkaar aan. Ik merk alleen steeds vaker dat meteen de persoon aangevallen wordt. Elkaar voor rotte vis uitmaken is toch niet wat we willen hier? Natuurlijk is het gemakkelijk en voor sommigen zelfs een prettig gevoel om de ander te kleineren of te beledigen. Maar laten we alsjeblieft samen het goede voorbeeld geven. Een meningsverschil is OK. We hoeven elkaar niet persoonlijk aan te vallen omdat we van mening verschillen.

5 likes