IWC only (Deel 1)

Heel mooi IWC duo zeg :smiley::+1:

Dat is een hele mooie Portuguese!:heart_eyes:

Dank!

Ik heb er ook echt heel lang om gezocht en toen er eindelijk een in goede staat voorbij kwam (in 2017), ben ik ook zo gek/enthousiast geweest om op en neer Rome te vliegen om hem te bezichtigen en op te halen :upside_down_face: Zie het dan nog steeds ook als het pronkstuk in mijn collectie.

3 likes

Zeker de moeite waard geweest!

Wow dat is pas toewijding! Bijzondere kleur ook. De witgouden versie komt dus met een soort slate gray wijzerplaat? Ziet er goed uit.

1 like

Prachtig duo, ik moet het doen met 1 IWC…

17 likes

Ja, de IW371431 is voor zover ik weet de enige witgouden / slate grate gray combi ooit uitgebracht voor de Portuguese. Volgens mij tot t/m 2006. Die van mij is ook van dat jaar.

2 likes

Erg mooi! Vooral de 3 data boven elkaar (verwijzend naar een soort van hoogtemeter in de cockpit van het vliegtuig) vind ik er gaaf!

2 likes

Prachtig duo :trophy:

Goede keuze, recent op de kop getikt?

1 like

De Portuguese (pre-owned) in 2017 en de MJ271 is nog geen paar weken oud (ik schijn 1 van de 2 te bezitten die in Nederland geleverd zijn). Nu dus volop aan het genieten van het veranderend patina-effect van de MJ271; dat is helaas niet goed op de foto vast te leggen.

1 like

Mijn IWC


Lang gezocht naar een mooi exemplaar, hoefde niet verder dan naar Hilversum te rijden!:grin:
Voor de toekomst staat er een 3777-14 op de verlanglijst.

15 likes

Mooi!

3548… nooit gekocht, spijt van…

2 likes

Dank je en inderdaad erg gaaf model maar helaas de keuze gemaakt om de Rolex OP te houden dus deze mag weer gaan…

Yep maar mag toch weer gaan ivm keuze tussen deze en de Rolex OP :grimacing:

Het lijkt wel of iedereen zo’n beige stenen keukenblad heeft?

1 like

Als mensen bij Jaap kopen wel :grimacing::sweat_smile:

1 like

Ah, daar herken ik het van :joy:

2 likes

Zo zeg. Een stalen bracelet was al fl 2000,00. Heftig.

De 3705 staat ook op de prijs lijst. Ceramic pilot. Die vind ik zooooo mooi! :ok_hand:

https://www.instagram.com/p/BiMToVDHSZF/?igshid=ix1ir6xsn5hl

13 likes

Ik voel een nieuw topic aankomen…

Je nwe aanwinst en het keukenblad van @SuperC :joy:

@RLC of had jij hem al bedacht? Je mag hem aanmaken als je wilt!

3 likes