IWC Portugieser GESTOLEN!

Gisteravond omstreeks 23.00 uur is mijn IWC Portugieser van mijn pols gestolen.
Specs: donkerblauwe band, blauwe cijfers en wijzers, witte plaat
Locatie: hoek De Clercqstraat / Da Costakade.

Mocht iemand dit horloge aangeboden krijgen, laat het met alsjeblieft weten!

3 likes

Echt klote voor je. Ik neem aan in Amsterdam.

Dat is wel heel erg naar om te horen.

Bedreigd, of met een trucje van je pols gehaald?

Wellicht handig om een foto te plaatsen.

1 like

Klote! Zou ook even serienummer vermelden… mocht deze op andere sites te koop aangeboden worden.

Topicstarter erop gewezen dat dit als nieuw lid (als eerste bericht) niet zal werken. Je kan geen berichten verzenden en na een aantal reacties wordt het account al gesloten door de spamdetector (programma wat detecteerd dat je vanuit het niets ineens heel actief bent).
Daarnaast is het bericht erg summier.
@leden, harde en/of onvriendelijke reacties worden overigens niet gewaardeerd.

7 likes

Ouch that sucks !!!

Ben ook wel benieuwd

Wie zei er ook alweer dat je een duur horloge prima in Amsterdam kunt dragen…

4 likes

Pfff, dat is bij mij om de hoek. Wat is er precies gebeurt?

Draag me horloge gewoon in amsterdam.
Maar heb wel een blik in me ogen dat ik hun eerder wat aan doe Dan zij mij .
En denk dat het je overal kan gebeuren in elke stad in elk land .

5 likes

Weet de TS zeker dat het niet van zijn pols is gegleden? Kapotte pushpin, of sluiting.

Dat kan ook prima

Ach natuurlijk.

Ben ik ook wel benieuwd naar, iets meer details zijn welkom. Ik snap dat de paniek\woede er op dit even goed in zit maar de topicstart had wel iets meer informatie kunnen gebruiken. Er worden direct een hoop aannames gedaan, zonder dat de TS opheldering geeft.

1 like

Hahahaha… grappig.:smiley: Ik heb hetzelfde en ben van nature gezegend met een boeventronie. Soms is dat lastig, maar vaak ook heel handig, zoals in dit soort situaties.:wink:

7 likes

Ontiegelijk (hoe schrijf je dat eigenlijk) balen voor je! Sterkte.

Ik begrijp je boosheid en frustratie. Doe ons (en daarmee jezelf door hier te posten) een plezier en geef wat meer specs van het gestolen horloge.

Op basis van je summiere beschrijving kunnen het uiteenlopende verschillen zijn en daardoor verklein je de pakkans. In toevoeging op het door andere leden al genoemde serienummer bijvoorbeeld:

  • is de donkerblauwe band croco of van ander leer (of zelfs een ander materiaal)?
  • zit er een originele IWC gesp- of vouwsluiting op?
  • is het een chronograaf, of 7 Days Automatic of driehander?
  • de kast is neem ik aan van staal (?)
  • heb je by any chance nog een foto van het horloge?

Hopelijk komt het goed en wie weet popt het horloge nog ergens op!

Cheers, Otto

6 likes

Iemand die meedenkt, top!

1 like

Balen man, ik hoop voor je dat hij wordt teruggevonden of dat je goed verzekerd bent…

Ik zou in Nederland ook niet zo snel bang zijn voor dit soort criminaliteit, al kun je betwisten of Amsterdam wel zo typisch Nederlands is.

Hoop het niet. :joy::tumbler_glass:
Is Bromsnor bij jullie nog veldwachter?

1 like

Lijkt me bij f2f transactie niet handig nee :joy: Vertrouwen het gelij niet meer.

Maar on topic, heel erg balen voor de ts. Meer info zou inderdaad welkom zijn en helpen.
@Sander1981 Zou je ook kunnen zeggen hoe het is gebeurd? Onder dreiging of gewoon afgeleid en zonder het te merken van de pols gehaald?

Ik zelf heb nog nooit last gehad in oud west omdat ik me niet laat intimideren en dat zien ze dus pakken ze wel een ander. Maar goed onder dreiging van wapens wordt alles anders en daar lopen er genoeg mee rond helaas.

1 like