IWC Portugieser GESTOLEN!

Bedoel je dat hij horloge niet zichtbaar had moeten dragen? Beetje omgekeerde wereld.

Echt ontzettend frustrerend als je bezit je op deze manier wordt afgenomen door zoā€™n low life. En als ik dan lees dat de politie als je daar aardig om vraagt na ruim een week (!?) wel wat tijd heeft om je aangifte op te nemen. Man man man, is het nou zo moeilijk om een paar mensen te vinden die op zijn minst meteen een aangifte kunnen verwerken?

2 likes

Een paar duizend bedoel je? Aangifte kan gewoon online gedaan worden. Iets minder persoonlijk maar net zo effectief.

4 likes

zoā€¦lijkt me niet zo leuk te ervaren.

Omdat iemands horloge is gestolen, kan je niet prima een duur horloge meer in Amsterdam dragen? ā€¦

3 likes

Je kan er ook niet fietsen. Gisteren is er een fietser gevallen.

9 likes

Je kan feitelijk niets in Amsterdam.

Als de rest van de wereld dat ook nog gaat geloven, wordt het eindelijk weer een beetje rustig

8 likes

Aangifte kan helaas niet online, omdat de dader te zien is geweest.

1 like

Klinkt erg als het verhaal van de Hanhart van Jort Kelder. Die had het over Oost-Europeanen. Ben benieuwd waar je vandaan kwam. Het klinkt alsof je (pols) al enige tijd is geobserveerd voor er is toegeslagen. Daarom is het niet handig dat de aangifte zo lang op zich laat wachten, eventuele camerabeelden moeten zo snel mogelijk worden veiliggesteld.

1 like

Ah ok, duidelijk.

Exact. Maar die zijn dan wel wegā€¦ Prioriteitenā€¦

Als ik jou was zou ik zelf even de zelfde route lopen als je die nacht hebt gelopen. Waar een camera hangt vraag je of ze de beelden van die datum en tijd zouden willen branden op een cdtje en klaarleggen voor de politiešŸ˜‰

De (hier kansloze) opmerkingen over het politieke klimaat zijn verwijderd.
Graag verwijs ik naar off topic of een willekeurige facebookgroep.

4 likes

Ik zou de Correspondent aan willen bevelen, en de UK Guardian. :grinning:

Maar ik ben blij dat jij de honneurs waarneemt. Er wordt weer lustig off topic gevit en gespeculeerd, ik ga verder met negeren.

Graag mijne ook dan even, nu staat er een verloren comment met een verdwenen citaat. :joy:

3 likes

Maakt niet uit.
Ik heb screenshots :sunglasses:

Mooi. Plak even in een nieuw off-topic topic. Gaan we daar rustig verder. :slight_smile:

1 like

Nee man. Was een grapje.
Volgende week 40graden! Geen grapje :palm_tree::sunglasses::heart_eyes::sunny:ļø

1 like

Ah, klimaatverandering. Oh nee, ander topic. :joy:

Kweekvlees kopen :ok_hand:

1 like