Iwc.
Ik houd niet van afgehakte cijfers
Iwc.
Ik houd niet van afgehakte cijfers
IWC. Die is over tig jaar nog steeds mooi. Daar raak je niet op uitgekeken. Van de FM kan ik dat niet met zekerheid zeggen.
IWC, die FM doet me niks. De IWC is mooi en een klassiekerā¦ook over 30 jaar.
Allebei prachtige horloges, maar de IWC is klassieker en mijn ervaring is dat je er dan minder snel (of zelfs niet) op uitgekeken raakt. Ik zou voor de IWC gaan.
IWC. Of course.
FM lijkt mijn inziens toch te veel op een kermisklokje.
Ik zou voor de klassieke schoonheid van de IWC gaan.
Verveeld ook minder snel.
Van deze twee zou ik persoonlijk voor de IWC gaan.
Je geeft zelf ook al aan dat ze beiden een totaal andere smoel hebben. Ook de horloges die je hiervoor in gedachte hebt gehad (Rolex Sub, GMT, Panerai, etc) hebben allemaal best een andere smoel. Ik zou daarom de aankomende 3 maanden als ik jou was gebruiken om erachter te komen welke stijl qua horloges je echt helemaal te gek vindt, Daarmee verlaag je de kans dat je na een tijdje een andere (mooiere) klok hebt gezien die je wilt kopen (en bijv. de IWC moet vertrekken)
Beide zouden mijn voorkeur niet hebben.
Omdat je al, waarschijnlijk in een relatief korte periode, zo vaak bent geswitcht tussen heel verschillende horloges, zou ik nog even wachten met een aanschaf/keuze. Koop eens een Armband Uhren Katalog. Ga daar nog een keer lekker in bladeren. Lees dan de nodige reviews online van de horloges die je leuk lijken.
Veel belangrijker laat even weten wat het geworden is.
de IWC, de FM is best grappig, maar ben je denk ik snel zat. De IWC is denk ik veel tijdlozer en zal je veel langer bekoren.
100% de IWC!
Dit is een no brainer. De IWC. Deze is mooi in balans en tijdloos. De FM is veel te druk en not my cup of tea.
Dat verwoord exact ook mijn gedachten in deze tweestrijd. Succes met kiezen!
Een horloge is in eerste instantie toch bedoelt om de tijd af te kunnen lezen?
Bij die FM is dat zo makkelijk nog niet door het ādrukkeā ontwerp.
Inderdaad, ik zou ook voor de IWC gaan. Ook doordat ik op korte termijn zef voor de IWC gaš
Iwc!
Echt, de IWC !
IWC als je niet voor een toneelschool werkt of ander crea beroep hebt
Iwc, veel tijdlozer!
Zou dat nu alleen door de prijs komen? Ofā¦
Groeten,
Tecco
Welkom op het forum en proficiat met je luxeprobleem.
Ik zou er snel uit zijn: IWC is een tijdloze topper die ik zelf ook wel om mijn pols zou willen zien. Wat uit de fabriek van FM komt kan ik echter maar zelden serieus nemen, zoals ook nu.