IWC Top gun roadshow Rotterdam

Zojuist bij de IWC roadshow naast hotel New York binnengelopen. Ik zag ze afgelopen week de boel al opbouwen vanaf mijn werkplek, dus even tijd gemaakt om een blik te werpen.

Blijkbaar kon (of was het nodig?) vooraf een afspraak gemaakt worden, maar ondanks dat ik onaangekondigd binnen stapte, werd ik zeer vriendelijk ontvangen. Een zeer aardige dame heeft me langs de uitgestalde modellen geleid en uitleg gegeven over de horloges.

Prachtige horloges, die er in het echt toch een heel stuk beter uitzagen dan op de plaatjes.

Ben je in de buurt, zeker even langslopen (en een biertje of wijntje doen op een van de terrassen op dit mooie stukje Rotterdam.

Ik heb nog wel gevraagd of ze in de toekomst vitrines met AR coating konden plaatsen.

61 likes

Bedankt voor het delen!

Zou er graag even gekeken willen hebben, maar dit lukt de komende tijd helaas niet.

1 like

Ben ik de enige die de gelijkenis groot vind ?

:thinking:


vs

4 likes

Ik vind dit best tof! Alleen niet >10k tof

4 likes

Ik vind ze niet allemaal even saai, zitten best een paar leuke tussen.

3 likes

Oeh, deze is idd dik zeg!

2 likes

Ja :smiley:

1 like

Jammer dat die zwarte no-date 43mm is. Staat niet op mijn pols.

1 like

Gebruiken ze keramisch materiaal waarmee van alles (mbt kleur) mogelijk is… zie ik alleen camouflage kleuren :upside_down_face: Dat doet een ander merk dan toch mooier.

En ja ik weet het is top gun, maar toch niet mijn smaak…

Geef mij maar de niet keramische IWC’s.

1 like

Leuk om te lezen en de foto’s te checken. Dank voor het delen

1 like

Die witte kan inderdaad ook een camouflage kleur zijn.

Het groen van de Woodland serie is een mooi donkergroene kleur. Ziet er top uit, maar zou er niet zo snel voor kiezen.

Het komt op de foto niet mooi uit en lijkt het wel grijs/antraciet, maar de jet black is echt diep zwart. Prachtig.

En voor de niet IWC kenners (zoals ik), de ceratanium is een kast van titanium met daarop een laagje keramisch materiaal gebakken.

2 likes

Lake Tahoe is zeker tof!

7 likes

Er staat ook een promo bij de Erasmus. Leuk gedaan door IWC hoor!

7 likes

Leuk initiatief, maar met het merk IWC heb ik echt helemaal niks.

2 likes

Ben ook langs geweest en vond het een zware teleurstelling. Slap marketing verhaaltje aangehoord en na 5 minuten weer naar huis gegaan. Ze hebben ook nog eens de prijzen verhoogd.

1 like

mijn seiko lijkt ook wel Top Gun, en vliegt regelmatig in hogere sferen (PPL geen Jet)

4 likes

Ik moest ook ff gniffelen bij foto 4, “color engineering”. Serieus jongens. Color engineering, klinkt wel blits, maar kom dan ook met wat anders dan 50 tinten grijs…

2 likes

Yep, precies dat

Allemachtig wat een joekel. Lijkt wel 50MM zo

1 like

Zelfde plek als waar ze vorig jaar ook stonden denk ik? Was leuk, aanrader. Zelf red ik het helaas nu niet anders was ik zeker weer gegaan!