Jaar lang backpacken, welk horloge?

Goedkoop als je met je rugzak reist en in hostels slaapt inderdaad. Ik ken wel mensen die dat doen die hebben een budget voor een jaar waar ik maar 6 weken genoeg aan heb. Heel knap vind ik dat, zou het zelf niet kunnen. Geen idee of je spullen trouwens veilig zijn in die hostels waar je met vreemden op 1 kamer slaapt.

Vaak zijn er wel lockers waar je waardevolle spullen veilig kan opbergen!

Leuk topic! Ondanks dat het niet helemaal aansluit bij je wensen, ik zou absoluut voor een submariner gaan. Heerlijke klok die het gewoon altijd doet!

Gave app polarsteps!

Blij dat die onzin van Selie even werd rechtgezet!

Moet je toch zo een 12x batterijtje wisselen… Hoewel de gps handig is, mis ik toch de solar voor ā€˜onafhankelijk’ laden.

Geen banden me maar zag deze in horloge markt

1 like

Hey wat leuk! Ik zat met dezelfde ā€œuitdagingā€ voor mijn sabbatical het aankomende half jaar (www.twotravelingconsultants.com). Uiteindelijk is dit het team wat ik meeneem.

Voor Zuid-Amerika gaat de Casio aan de pols, andere continenten wordt hij afgewisseld met de Seiko.

6 likes

Die casio zou ook mijn keus zijn.

Neem je nog wat bandjes mee?

Mooi gemaakte site! Ziet er goed uit!

1 like

Blijf lachen om dit topic.
Moet er niet aan denken om een jaar te gaan backpacken, maar een jaar lang cruisen rond de wereld…
Ga echt niet vragen wat voor horloge ik daar dan voor nodig heb :grinning:

Welke Casio is dit?

Ieder zijn of haar voorkeuren. Een jaar op een cruise, ik moet er niet aan denken, zou mij dood vervelen… beetje avontuur mag wel!

Als het goedkoop moet zijn:
http://www.ebay.com/itm/Timex-Mens-T49612-Expedition-Trail-Series-Black-and-Green-Watch-/131756024901?hash=item1ead456445:g:OocAAOSwvFZW7DL3

Ik vraag me af of het ook zo degelijk is als op het plaatje eruit ziet.

Echt wel een goed ding. Ik heb hem zelf ook. De GPS is bovengemiddeld goed.

Inmiddels een keuze gemaakt! thanks voor de input :slight_smile: nu nog ff een goede deal hiervoor vinden… zie blog voor de keuze

https://workingontheroad.wordpress.com/

Ben je al lang met pensioen?

1 like

sedert 1991

2 likes

Heb je wel een horloge dan?

Mooie keus! Alvast veel voorplezier tav je wereldreis.

Nou, gefeliciteerd met je negentigste verjaardag dan.