Een monster. Kan volgens mij alles aan, én je hoeft niet heel je reis op zo’n lelijk ding te kijken ^^
Al een kist uitgezocht?
Goeie.keuze. Zou em wel eerst passen, want t is geen kleine jongen en de lugs best breed en stug zittend.
Nee, heb je nog iets in de aanbieding?
p.s. Louis, morgen weer lekker aan de slag, of ben je nog steeds werk zoekende?
Dank je wel.
Prima keus die Casio worldtime.
Zit lekker plat dus blijf je zoals bij
de grotere G SHock’s niet hangen aan kleding, rugzak
e.d.
En GPS op een horloge heb je niks aan als je geen
kaart hebt. ( papier of digi )
Met een paar coordinaten kan je in feite niks.
In nood kun je ze door bellen maar als je
geen bereik hebt ben je in dat geval ook klaar.
Tijd, kaart, kompas is alles wat je nodig hebt.
En gezondverstand natuurlijk
En vooral muggenolie !!!
Alti meter heb je ook weinig aan.
Een beetje klimmer/hiker weet de route uit zijn hoofd
en herkend aan de omgeving waar en hoe hoog hij zich bevindt.
Barometer, precies het zelfde, een getraind oog kan weersverandering
met 1 blik op de hemel zien aankomen.
Het komt allemaal op ervaring aan.
Goeie reis !
Grt.
Hier ligt nog iets met wat brandschade…wel een leuk knutselproject
Weet jij nog ergens een leuke vacature?
Een citizen Nighthawk? Eco drive dus werkt zowiezo. 2 tijdzones. 200m wr. En calculatie ring. En ziet er nog goed uit ook.

yup, erg groot ding, je zou een Riseman kunnen overwegen die is een stuk kleiner en beter draagbaar
Riseman is wel uiterst zeldzaam!
ben zelf ook niet heel klein, ongeveer 2 meter lang heb enige ervaring met G-Shocks, denk dat ie qua maat wel gaat passen
Die mist wel het compas. Misschien wel zo handig tijdens trektochten.
Of misschien meer geinig, want casio zegt zelf ook dat als je leven er van afhangt, je beter professionele tools kan kopen. Volgens mij zijn hun sensoren meer recreatief bedoeld…
Precies. Voor op de camping.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Haha, je bewijst hiermee weer je cultstatus op dit forum Jaap. 2de Post was van jou met dit voorstel en 114 posts verder met zo’n 150 suggesties, is het uiteindelijk die geworden
Hold the presses! Ik ben al benaderd door een forumlid en het pakje komt vanmiddag aan bij een afhaalpunt
Zal wel een foto posten van hoe het horloge om mijn pols staat, al heb ik daar dus wel vertrouwen in
haha het komt idd niet vaak voor dat de eerste suggestie ook de beste is!
Inmiddels heb ik het horloge ontvangen, waarvoor dank!
Bij deze mijn eerste indrukken van het horloge en een paar foto’s.
Mijn eerste indrukken zijn erg goed! Het horloge voelt erg solide aan, zeker voor de nieuwprijs van dit horloge (299). In het verleden heb ik een G-Shock piloten horloge gehad (249) en dit horloge voelt veel beter aan, ook meer doordacht. Ten eerste de knoppen. Deze zijn van metaal, kunnen makkelijk bereikt worden wanneer je het horloge om de pols hebt. Dit komt mede door het ribbelig profiel op de knoppen.
Wanneer je de functies leert kennen kom je in allerlei menu’s terecht waarvan je niet meer weet hoe je eruit komt. Door de “Mode” knop in te houden ga je terug naar het beginscherm en kan je weer opnieuw beginnen. Om het bandje niet los te laten hebben ze een metalen “dingetje” weet zo ff niet hoe het echt heet, erom heen gedaan, zie foto. Zeker stijlvol. Om het niet los te laten schuiven hebben ze op de andere kant een stopper ervoor gemaakt. Simpele oplossing maar erg handig gedaan.
Minpunten? Een paar kleine. Het horloge is niet te groot voor mijn pols, vind ik, maar het horloge is wel vrij dik. Ik heb wel het idee dat ie wat dunner gekund had. Was het net wat praktischer geweest. Verder is het metalen “dingetje” stijlvol maar als je je arm op een bureau legt en het metalen “dingetje” onder je pols ligt, dit is wel merkbaar.
en de foto’s!