Mooi hoor.
Hoe groot is je pols als ik mag vragen?
Mooi hoor.
Hoe groot is je pols als ik mag vragen?
Ik hoop dat je veel plezier van je horloge gaat hebben!
je hebt mazzel ik had nog het meetlint in de keuken liggen voor iets anders… het is 18 cm en een paar milimeter
Mooi ding zeg … proficiat !
nu nog het alarm uitproberen even kijken of je er tztz in je tent nog wakker van word.
Wat 1 cm verschil doet, heb hem omgehad, maar was veel te groot voor mij.
Heb een 17 cm pols.
Proficiat!
De metalen ring wordt een keeper of passant genoemd. Het straalt meer luxe uit, maar heeft ondanks de stopper imho minder grip dan een rubberen. Bij mij wilt ie er wel es langs glippen.
Rubber en stopper zou imho de beste combi zijn.
En betreft de dikte… Het blijft n g-shock war allerlei dempingzones in zit. Als je naar een protrek pathfinder ofzo kijkt, Is het alweer veel dunner/platter. Er zijn zelfs modellen die ook minder breed zijn.
Mooi topic, komt precies op het goede moment!
Aan de gewaardeerde medeforummers dan ook maar even de vraag of iemand een goed idee heeft voor dit type horloge (backpacker, moet tegen een stootje kunnen, liefst niet te prijzig), maar dan in een compactere maat. Onze dochter gaat een tijdje backpacken in Azie, en heeft een zeer bescheiden polsmaat (en net zo’n budget ), dus wat hier zoal voorbijkomt aan ideen is voor haar veel te groot. (38mm zou ideaal zijn…)
Tips zijn van harte welkom!
Voor je dochter misschien deze Casio’s 40mm Ø
met alarm / 100m WR automatische verlichting.
https://www.kish.nl/Casio-Classic-WS-300-7BV/
€ 44,-
of wat eenvoudiger functies
100m waterresist / achtergrondverlichting.
momenteel € 35,-
https://www.kish.nl/images/D/FT-500WV-5BV_Casio_Dress_600.jpg
En dan op een NATO bandje zetten.
Staat voor 112 euro op Amazon: http://www.amazon.de/dp/B000M0XIYI/?tag=watch0c1-00-21
Een Baby G (shock) van Casio.
ik wilde net hetzelfde zeggen! Heeft eigenlijk alles wat je nodig hebt en is niet eens heel duur (minder dan een SKX op Ebay)
Thkz voor de tips, ik zal me er eens in gaan verdiepen…
Mud. Range. Riseman…alle drie gehad. Spijt dat ik er niet eentje heb gehouden. Mijn eerste keuze zou in Uw geval de Rangeman moeten zijn. Alhoewel ik ook de protrak 3000 heb. Op stoffen band is het horloge bijna niet aanwezig aan je pols en hij doet echt alles. Enkel de hoogtemeter laat je regelmatig in de steek.
I.m.h.o. natuurlijk.
Volgens mij is de binnenkant van de pro trek 3000 hetzelfde als de rangeren 9400, module 3410. De verpakking is alleen anders.
Heb ook wel naar de pro trek modellen gekeken, maar qua uiterlijk vind ik het niet alles. Qua trekking horloge vind ik suunto wel mooier
Sommige mensen hebben echt gouden humor
Je weet dat de laatste comment in dit topic ruim 7 jaar geleden is?
Ja, dat weet ik. Ik dacht om wat adviezen en inspiraties op te zoeken. Dankzij 1 van de bovenstaande adviezen was een Tissot T Touch geadviseerd. Nog nooit eerder van gehoord, maar ziet er wel mooier uit dan een G-Shock. Wel is de Solar versie van de Tissot T Touch helaas iets van 10 X duurder dan een G-Shock.
Het is meer dat degene waar jij op reageert niet eens lid meer is
Heb een t-race touch, geweldig horloge
O, ja, niet 1s bij nagedacht. Snachts werken mn hersenen nauwelijks.